acryl nagels

A

Anoniem

Guest
hallo
weet iemand of t schadelijk is om acryl nagels te laten opzetten als je zwanger bent? misschien is t een domme vraag hoor, maar ik wil alles uitsluiten.... t is tenslotte toch chemische rommel.

hoi ano
het kan geen kwaad t enige wat kan gebeuren is dat de nagels niet meer houden ivm de hormonen ik zelf ben nagelstyliste en heb een zoon en ben nu bezig voor de 2 de en ik heb zelf al 8 jaar gel nagels in mijn zwangerschap vielen ze af en na de bevalling ong. maand erna heb ik ze weer opgezet en het blijft goed zitten succes en gr

Je kan beter overschakelen op gelnagels. In acryl zit nl meer metacrylzuur dan in gel. In gel zit het minimum om een nagel te laten hechten aan de natuurlijke nagel en in acryl zit tot 70% méér! Dit is voor niks nodig! Metacrylzuur is kankerverwekkend: het maakt kleine gaatjes in je eigen nagel en hoe vaker je dit doet, hoe dieper de gaatjes worden met als gevolg dat de stof in je bloedbaan terecht komt.
Ik heb m'n scriptie hierover gemaakt en ben regentes schoonheidszorgen.
Je kan je nagels beter bewaren tot na de zwangerschap. Dan ben je sowieso zeker!!
groetjes!!!

Terug
Bovenaan