Actief

Zijn jullie nog een beetje actief? Gaan jullie nog uit enzo? Ik ga misschien vanavond nog een keertje zwangerschapszwemmen en morgen uit eten met vriendinnen. Maar daarna is het wel zo'n beetje afgelopen.

Ik durf niet meer zo goed weg, alleen hele korte ritjes in de stad. Ook omdat mijn tweede kind in maar 3 uurtjes geboren is en ik naar het ziekenhuis moet.

Maar ik begin een beetje te balen van mijn huismussen bestaan.

Hoi Swiepie... actief... wat is dat ook al weer? Ik doe veel telefonisch en mensen komen bij mij langs. Het huishouden in etappes enzo... ik ben blij dat ik nu niet al een koter rond heb lopen. Hoe doe je dat??

Hoi meiden!

Ik moet zeggen dat ik nog best actief ben. het schilt misschien wel dat ik nog 3 weken moet voor de uitgerekende datum.
Wat doe ik nog: zo ga ik nog regelmatig een dagdeel naar de stad om ff te shoppen, maar dan wel alleen het hoognodige en zorg ik ervoor dat ik maar kleine stukjes hoef te lopen, maandag ga ik nog bij een vriendin langs in Tilburg die ook zwanger is en net verhuisd...tsja we moeten echt samen op de foto met dikke buik. Ook spreek ik met andere vriendinnen/moeder of schoonzusje af, maar die komen vaak wel naar mij toe. Rondje fietsen (als het niet zo glad is), huishouden doe ik ook in etappes en dan ben ik vaak 's avonds wel afgedraaid en lig ik heerlijk plat op de bank om vervolgens om half 10 alweer naar bed te gaan. Tsja het kan elke nacht/avond wel gaan beginnen dus wil goed uitgerust zijn.
Dit is mijn eerste kindje en moet er ook niet aan denken dat ik al een kotertje heb rond lopen...maar ja daar groeien we tegen die tijd ook wel in! Nog even genieten van de stilte.......voor de STORM!

Ik herken wel dat je het huismussen zat begint te raken, maar ik probeer mezelf dan elke x voor te nemen dat ik er maar wel heel erg van moet genieten...maar ja met zo'n buik blijf je toch een stuk beperkter...

succes meiden!

Hoi meiden!

Ik moet zeggen dat ik nog best actief ben. het schilt misschien wel dat ik nog 3 weken moet voor de uitgerekende datum.
Wat doe ik nog: zo ga ik nog regelmatig een dagdeel naar de stad om ff te shoppen, maar dan wel alleen het hoognodige en zorg ik ervoor dat ik maar kleine stukjes hoef te lopen, maandag ga ik nog bij een vriendin langs in Tilburg die ook zwanger is en net verhuisd...tsja we moeten echt samen op de foto met dikke buik. Ook spreek ik met andere vriendinnen/moeder of schoonzusje af, maar die komen vaak wel naar mij toe. Rondje fietsen (als het niet zo glad is), huishouden doe ik ook in etappes en dan ben ik vaak 's avonds wel afgedraaid en lig ik heerlijk plat op de bank om vervolgens om half 10 alweer naar bed te gaan. Tsja het kan elke nacht/avond wel gaan beginnen dus wil goed uitgerust zijn.
Dit is mijn eerste kindje en moet er ook niet aan denken dat ik al een kotertje heb rond lopen...maar ja daar groeien we tegen die tijd ook wel in! Nog even genieten van de stilte.......voor de STORM!

Ik herken wel dat je het huismussen zat begint te raken, maar ik probeer mezelf dan elke x voor te nemen dat ik er maar wel heel erg van moet genieten...maar ja met zo'n buik blijf je toch een stuk beperkter...

succes meiden!

nou het gaat gewoon vanzelf met nog een koter rondlopen, al hoewel k wel blij ben dat mijn mams of paps de kleine zo af en toe een keertje komt halen om een eindje te sleeen ofzo! Heerlijk!! Kan k zelf even bijtanken! Vanmorgen is meneer voor het eerst naar de Peuterclub geweest. Hij vond het helemaal leuk! En mams ja die liep twee keer op en neer naar de creche en is nu helemaal teut van het sneeuwstappen. Gevolg een berg harde buiken. Maar goed k dwaal af!
Ik doe verder ook niet zoveel meer, maar probeer iedere dag even naar buiten te gaan met Senne. Anders raak je zo vervreemd :) Gevolg daarvan is weer dat de mensen zeggen tegen je: wat doe jij nou buiten, dat moet je helemaal niet doen, straks val je. Ja Daaag ik ga geen weken binnen zitten, het kan nog wel 3 weken duren!
Maar voel me wel een soort huismus ja! Poetsen stofzuigen even slapen weer maar stofzuigen, wasje draaien......soms!!

Liefs

ik niet meer echt heel actief.
het blijft beetje bij huishoudelijke dingen.
verder niet veel zin om ver weg te gaan. bang dat de bevalling begint en ik moet bevallen ter plekke. :)
me dochter is deze week al paar keer op gehaald door familie en gebracht naar school.
want als ik daar helemaal heen moet lopen heb ik daarna last van me liezen en het weer zit tegen.
vandaag haar zelf gehaald. merk ik gelijk.
en ja af en toe achter de pc kijken op dit forum en het andere forum of hyves.
en pauze s op de bank tv kijken met de kids.
verveel me ook dus wle een beetje.

Ik ben ook niet meer zo actief, maar ik heb wel 2 kids van 4 en 6 en die moeten natuurlijk wel naar school enzo. Dus 's ochtends moet ik toch echt door de sneeuw en ben ik blij als ik weer thuis ben. Gelukkig blijven ze over tussen de middag en kan mijn man ze 's middags ophalen. Als ze thuis zijn, gaat alles eigenlijk heel goed, doordat ze al wat ouder zijn kunnen ze veel zelf en helpen ze met veel dingen.
Dus ik blijf wel bezig, ben nu 39,5 week dus ik hoef nog maar even en dan ga ik heerlijk 8 dagen genieten van mijn kraamtijd!!!!

Hier ook iemand die niet heel actief meer is. Vind het sowieso een beetje eng om met deze gladheid naar buiten te gaan. Daarnaast slaap ik s'nachts heel slecht en heb ik overdag nodig om bij te tanken.
Merk wel dat de muren ondertussen op me af komen. Ik zie vriendinnen om me heen allemaal leuke dingen doen en ik kan er alleen maar naar kijken. Zaterdag gaan ze met een hele club schaatsen en dan vragen ze wel of ik zin heb om mee te gaan, maar het is alleen maar frustrerend.
Mijn vriend en ik zijn zondag lekker even naar Scheveningen geweest. Hebben een kort rondje over de bpulevard gelopen, lekker warme chocomel gedronken en toen weer naar huis. Vond dat helemaal super!!!

Hopen dat we allemaal snel bevallen en ons eigen lichaam en energie weer terug krijgen.

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan