Action & Kruidvat tuurstreepjes??

A

Anoniem

Guest
k heb net een topic geopend over mijn temperatuur en mijn test. Mijn temperatuur is heel erg gedaald. Was vanochtend zelfs 36.3 dus ik dacht met zo’n lange temp kun je niet zwanger zijn. Hij was na mijn ovulatie op z’n hoogst 36.9.<br />Nu heb ik een action test gedaan vanochtend met ochtendurine en zag een tuurstreepje. Nu heb ik net met vrij lichte urine ook nog een Kruidvat test gedaan en ook een tuurstreepje… zien jullie dit ook? In de reacties staat de tweede foto. Ik ben 12 dpo als het goed is.<br /><br />Ps: beide foto’s zijn gemaakt binnen de afleestijd<br />

Ik zie een streepje inderdaad, dus dat lijkt de goede kant op te gaan :). Ik wist overigens niet dat je in geval van zwangerschap ook kon temperaturen, dacht alleen rondom eisprong.. Ik zou me niet te blindstaren op de temperatuur, aanduiding hcg dmv een streep zegt toch het meeste..

Mijn stickie liet ook zo'n mini dun streepje zien, maar was echt zwanger! Fingers crosed for you!

Mijn early test van de action begon ook zo (niet negatief bedoeld maar ik hield wel in mijn achterhoofd dat t nog mis kon gaan ivm early test). Fingers crossed voor jou :)

Terug
Bovenaan