Action early test wat denken jullie

Nou… wat een onzekerheid zeg!
Ik zit nu 9-10 dagen na mijn ovulatie. Sinds 2 dagen bloed, best wel veel. Dus ik dacht ik ben ongesteld. Wel echt vroeg.. toch bleef het in mn hoofd hangen. Even een action test gedaan zodat ik wist of ik door kon of dat ik toch misschien zwanger was. Nu nog meer onzekerheid want ik zie een streepje. Krijg het alleen niet goed op de foto.
Wie heeft ervaring met indroog streepjes bij een action early test ?

https://i.postimg.cc/6QnGFcWQ/0-CA829-AE-D488-4-A73-A4-DB-F0359-CEEA457.jpg<br />
Zien jullie het ? Hij kwam wel binnen te tijd
 
Hoi hoi, ik heb een action early test gedaan op de dag dat ik verwacht had ongesteld te worden en kreeg ook een licht maar duidelijk streepje. Vervolgens nog een clear blue test gedaan en weer positief dus echt zwanger :)
op jouw foto zie ik alleen de streep van dat de test werkt. Zou voor de zekerheid nog een test doen morgen ochtend. 
 
 
Sorry ik zie echt geen streep, behalve de controle. Als je zwanger bent dan krijg je in principe een duidelijke streep die je ook goed op de foto krijgt. Het kan natuurlijk zijn dat het nog wat vroeg is en je nog onvoldoende hormoon aanmaakt om positief te testen
 
Hé meis, ik wil niet rot doen maar op de action early zag ik ook altijd wat binnen afleestijd maar was nooit zwanger..... echt hele vervelende testen vind ik het.. helaas kun je er niks van zeggen tot het echt mooie roze strepen worden.
 
Oke jammer. Ik dacht juist dat deze testen nooit vals resultaat gaven. Ik heb er nog 1 dus dat doe ik morgen ochtend. Als die negatief is trek ik een fles wijn open ;) op de test van vandaag is het streepje wel echt te zien maar op de foto moeilijk vast te leggen..
 
Terug
Bovenaan