Action early test

A

Anoniem

Guest
<p>Haiii, zijn hier dames die al eerder positief hebben getest met de action early test? En was het dan ook een knalstreep?</p>

Nou ik heb er dus slechte ervaring mee. Twee jaar geleden was ie prima nu ben ik 20 weken zwanger en die action was niet positief, maar voelde me zo zwanger twee dagen later predictor gekocht en dat was een knalstreep. Kan me dus niet voorstellen dat de action geen licht streepje had moeten geven

[quote quote=10169636]Nou ik heb er dus slechte ervaring mee. Twee jaar geleden was ie prima nu ben ik 20 weken zwanger en die action was niet positief, maar voelde me zo zwanger twee dagen later predictor gekocht en dat was een knalstreep. Kan me dus niet voorstellen dat de action geen licht streepje had moeten geven[/quote]
Heb woensdag mijn nod ( op basis van 30dagen cycls) ben sinds ik gestopt ben met de pil erg onregelmatig ongesteld. 
Heb net een test gedaan maar negatief geen enkel licht streepje. Had 4/3 dagen geleden wel een positieve ovu test. Toch nog even afwactrn dan ?

Als je 3 of 4 dagen geleden een positieve ovulatietest had, heb je 2 a 3 dagen geleden je eisprong pas gehad. Dan kan je onmogelijk nu al positief testen! Met geen enkel merk. Met een zogeheten vroege test zou je misschien 10 dagen na je ovulatie positief kunnen testen, beste is en blijft om pas 14 dagen na je eisprong te testen 

Ik heb 2 dagen voor NOD positief getest met een early test van de Action. Bij de eerste positieve test was ik te ongeduldig, dus die lag al in de prullenbak en was dus positief zonder dat ik het door had haha. Geen knalstreep, maar wel echt een streep. Hoe donker of licht een streep ook is, een streep is een streep

[quote quote=10169643]Als je 3 of 4 dagen geleden een positieve ovulatietest had, heb je 2 a 3 dagen geleden je eisprong pas gehad. Dan kan je onmogelijk nu al positief testen! Met geen enkel merk. Met een zogeheten vroege test zou je misschien 10 dagen na je ovulatie positief kunnen testen, beste is en blijft om pas 14 dagen na je eisprong te testen[/quote]
Heb een onregelmatige cyclus. En las dat bij een zw de ovu test ook n streep laat zien daarom.

[quote quote=10169645]Ik heb 2 dagen voor NOD positief getest met een early test van de Action. Bij de eerste positieve test was ik te ongeduldig, dus die lag al in de prullenbak en was dus positief zonder dat ik het door had haha. Geen knalstreep, maar wel echt een streep. Hoe donker of licht een streep ook is, een streep is een streep[/quote]
Hahaha bij mij liggen ze ook gelijk al
in de prullenbak,

http://i66.tinypic.com/33yreip.jpg

Als dit mijn eisprong was heb ik deze maand weer een cyclus van 42dagen ongeveer.

Terug
Bovenaan