Action early test

Heyhallo,

Gisteren (6 dagen NOD, denk ik) zag ik een schaduwstreep en dacht ‘laat je niet gek maken!’.
Side info: precies 9 dagen na mijn ovulatiepiek kreeg ik bruin verlies (innesteling?) en daarna nu al 5 dagen niks meer.
Nu vandaag weer getest (5 dagen NOD, denk ik) en zie ik een lichte streep.
Dit is de 2 1/2e maand dat we proberen maar wel de eerste maand waar we ook daadwerkelijk goed zaten rond ovulatie (toch maar ovulatietesten gekocht want had een mooie cyclus van 28 dagen en toen de volgende maand 36 dagen). Ik kan niet geloven dat deze misschien al direct raak is… :O
 
Zonder foto kunnen wij niet meekijken, je kan een foto uploaden via een site elders. En dan via hier in reacties op de afbeelding icoontje drukken en daar de URL toevoegen.
Ik zit nu 2 dagen voor NOD en had mijn eerste positieve test afgelopen donderdag (4 dagen voor NOD)
Action testen blijven bij mij vage lijntjes geven al zie je wel een lijn. Ik zou zeggen test met extra vroege test van medikamente grenze of sensitest early, die geven duidelijke lijnen. Zou een foto toevoegen.
 
Voorzichtig gefeliciteerd, ik zie zeker een lijntje! 
uit ervaring weet ik dat het helaas niet alles zegt testen voor je NOD en dat je op je Nod alsnog je menstruatie kan krijgen, maar ik ga zeker voor je duimen dat het goed genesteld is en lekker blijft zitten! :)
 
Terug
Bovenaan