Action ovulatietest

<p>Hi, </p><p>gezien onze kinderwens ben ik afgelopen week begonnen met een ovulatietest. </p><p>Nu dacht ik dat ik op de eerste testdag, maandag  al meteen raak had. Het test streepje was namelijk donkerder dan het controle streepje. Nu is het alleen zo dat na maandag op woensdag en vandaag (donderdag) de teststreepjes ook donkerder waren dan het controle streepje. </p><p>Nu kan ik nergens echt ontdekken of dat ‘normaal’ is. Ik dacht dat er maar 1 dag kan zijn dat het test streepje donkerder kan zijn dan de controle streep. </p><p>Weet een van jullie daar iets van toevallig? De leverancier van de ovulatietest heeft ook geen klantenservice waar je een vraag kunt stellen. Dus het is een beetje ingewikkeld. Hopelijk heeft een van jullie hier ervaring mee :) </p>
 
ovulatie testen geven in princiepe 2 dagen je LH piek aan. kijk goed of ze even donker zijn of 1 donkerder is bijv. en als het weer afneemt weet je ook dat dat je piek was. het is namelijk zo dat 12 tot 36 uur na je LH piek je eisprong plaatsvind hij kan dus 2 dagen je piek meten
 
Terug
Bovenaan