Action test

<p>Wie heeft er ervaring met de action testen(zwangerschap)</p><p> </p><p>na 1 jaar “bezig” te zijn hebben we as dinsdag onze ziekenhuis afspraak staan voor een fertiliteitsonderzoek.</p><p> </p><p>echter nu 2 dagen NOD. En heb een test van de action gekocht. Er leek de eerste minuten in een scherm een plusje te staan. Echter ik schat na 5 minuten twee vette strepen. Zwanger dus?</p><p>maar hoe precies moet je de tijd aanhouden mbt het aflezen ? </p>

Erg tevreden over de Actiontesten, ook al voor NOD een positieve test. Welke tijd staat er ook alweer in de bijsluiter? Aflezen binnen 5 minuten dacht ik?
Ik gebruikte de test altijd door in een potje te dippen, netjes met timer 10 sec, kapje er weer op, legde de test neer en zette de timer op 5 min.
Als ik dan een streepje zag (ook al was het maar héél licht keek ik wel na 10 min nog eens omdat het streepje nog iets duidelijker werd. Als er geen streepje was binnen de afleestijd beschouwde ik de test negatief.  
Maar een plusje komt er bij de Actiontest sowieso niet. Twee dikke strepen is wel positief! Heb je een foto? 

Ik ben ook erg tevreden over de action testen. Lekker goedkoop en betrouwbaar. Als ik niet zwanger was dan bleef de test ook echt spierwit. Maar een plusje geeft de action test niet? Of ze zijn vernieuwd.. 2 dikke strepen lijkt me wel positief! Als ze echt dik zijn, kan je ook straks nog even testen, want dan zullen ze met middagurine ook positief uitslaan. 

Ik ben ook positief over de action testen, bij mij was er echt maar een heeeel licht streepje te zien, maar toch zwanger.
Het gaat gewoon om de hoeveelheid HCG hormoon er in je urine zit.
Ik testte 2 dagen later weer met een action test en toen 2 duidelijke strepen.
En idd van de action geeft geen + alleen 2 strepen, dus voorzichtig gefeliciteerd!.

Terug
Bovenaan