Action test

Dani2809

New member
Hoi Meiden,

Ik was vanmorgen bij de Action en daar lagen 4 days earlyer testen. Ik denk, ach koop die eens voor die 2 euro. Thuis geprobeerd, test op de badkamer, even naar beneden, kom ik boven. Zie ik 2 steeepjes. Alweer mis dacht ik nog. Lees ik op de verpakking is t niet mis maar juist heel goed! Ik krijg t Spaans benauwd, super super welkom. Want we zouden de iui in gaan volgende week..



maar kloppen die testen? Dat is eigelijk m'n vraag? Iemand ervaring?



Groetjes Dani
 
Hi Dani, een streep is een streep! Gefeliciteerd!! Je zou voor de zekerheid en je eigen geruststelling nog even naar een drogist kunnen gaan en een van een merk kopen. Clearblue heeft er ook een die aangeeft hoeveel weken geleden de bevruchting plaats vond. Die vond ik zelf erg fijn en geruststellend.
 
M'n zoontje slaapt nu. Maar zodra hij wakker is scheuren we naar de winkel.. Kan het echt niet bevatten. M'n man had slecht zaad, terwijl ik al 1 mk gehad heb en 1 zoontje van 2 heb van dezelfde partner. Dus t was moeilijk om zwanger te worden zeiden ze.. Wilt niks zeggen dus
 
Gefeliciteerd!!! Ik heb alleen de testen van de action gebruikt en als ik niet zwanger was had ik 1 streep maar toen ik wel zwanger bleek toch echt 2!

Ben erg benieuwd wat je andere test aangeeft maar ik heb hele positieve ervaringen met de action test
 
Denk eraan dat die van cb best veel hormoon nodig heeft om te kunnen detecteren, aangezien je voor je nod hebt getest met die van action? Het kan zijn dat die dus negatief aangeeft hè !
 
Terug
Bovenaan