Action teste

<p>Iemand ervaring met de zwangerschapstest en van de action zowel die vroege als de gewone?</p><p>Heb 2miskramen gehad maar mn regels blijven opnieuw uit.. Heb 1augustus mn regels gehad(mijn 2de miskraam)heb een harde onderbuik en ookwel pijn.. Mijn regels zijn al 5dagen te laat en heb een test gedaan van de action maar geeft negatief aan.. </p>

Als je 1 augustus ongesteld bent geworden en een normale cyclus van 28 dagen hebt dan zou je pas weer rond 29 augustus ongesteld worden. Je bent dan dus nog niet overtijd.

Eens met het bericht hierboven, ik weet niet hoelang je cyclus was voor je miskraam maar neem toch aan niet 3 weken gemiddeld duurt het 4 weken voor je ongesteld word en na een miskraam kan je lichaam flink in de war zijn ook na een prille zwangerschap met miskraam, gewoon nog even afwachten.

Niet rot bedoeld maar ook met 21 ben je niet 5 dagen te laat, plus wat ik al zei na een miskraam kan je lichaam van slag zijn. Bestaat ook nog een kans dat je lichaam het vruchtje toch niet helemaal afgestoten heeft daar zouden ze met een echo naar kunnen kijken , maar ik zou voor nu gewoon nog even afwachten. 

Terug
Bovenaan