Action testen betrouwbaar ?

<p>Hi </p><p>ik ben nieuw hier</p><p>ik heb woensdag of dag van nod savonds wat bloed verloren roze/rood/bruin alles ineens maar was donderdag al terug over </p><p>nu deed ik vanmorgen een test van action early En kwam een tweede streep maar wat uitgelopen </p><p>nu weet ik niet of ik die mag vertrouwen</p><p>of niet </p><p>iemand ervaring mee ? <br /><br /></p><p>Liefs </p>

Ja ik heb al dikwijls getest met action en als ik niet zwanger was bleef die gewoon
omo wit 
en nu kreeg ik
ineens een vaag tweede streepje maar dan ook wat uitgelopen maar je ziet het wel duidelijk maar nu hoor ik van sommige dat die wel eens vals positief kunnen geven 

[quote quote=10297527]Action testen zijn super, waarom doe je niet een 2e?[/quote]
Ja ik heb al dikwijls getest met action en als ik niet zwanger was bleef die gewoon
omo wit 
en nu kreeg ik
ineens een vaag tweede streepje maar dan ook wat uitgelopen maar je ziet het wel duidelijk maar nu hoor ik van sommige dat die wel eens vals positief kunnen geven 

Ik heb ook altijd die testen gebruikt.  Altijd prima.  Maar vooral de vroege testen.  En een vage streep is ook een streep... kan zijn dat je hcg nog wat aan de lage kant is dat deze niet zo duidelijk kleurt. Succes meid ?

Vond ze ook erg fijn! Reageren ook al vanaf weinig hcg en verder goedkoop, makkelijk in het gebruik en duidelijk. 

Een uitgelopen streep klinkt een beetje als een verzopen test. Ik deed ze wel altijd met de timer en dippen zodat het daar zeker niet mis kon gaan. 

Maar idd over enkele dagen nog eens testen en je weet het ?

Terug
Bovenaan