Action voorgedrukte streepjes?

Hallo dames,

Wij zitten in een ICSI traject en hebben onze eerste terugplaatsing gehad.
Ik test veel, en veel te vroeg. Dat weet ik ?, maar ik kon het niet meer laten.

Zondag ochtend getest met een action early. Streep was minimaal, niet op de foto te krijgen. Vanochtend hetzelfde. Vanochtend met 2e urine een action normale test gedaan en die streep was met het blote oog te zien. Op de foto zie je hem ook heel, heel licht.

In 3,5 jaar tijd heb ik al heel wat (action) testen versleten en nog nooit dit soort streepjes gehad. Maar misschien zijn de testen inmiddels veranderd?
Ik durf ook niet te hopen, en ik kan het me niet voorstellen dat de testen echt (licht) positief zijn.. ?

Hebben de action testen voorgedrukte streepjes? Iemand hier bekend mee?
Ik kan helaas geen foto's toevoegen volgens mij (ik ben net nieuw op dit forum haha).
 
Wat voor kleur zijn de streepjes 
Bij mijn was paars altijd positief ik heb nog nooit een voorgedrukt streepje gehad bij de action testen.
 
Ik had ook 4 dagen te vroeg met de action test een heel licht streepje. Daarna gelijk de clearblue 6 dagen eerder gekocht en daar stond 'zwanger'. Duidelijker kon ik het niet hebben, inmiddels 36 weken!
 
 
 
Mijn officiële testdatum is pas volgende week maandag, haha.. ? Die clear blue heb ik gedaan ook vandaag (in de middag) en die gaf dus aan niet zwanger. 
 
[quote quote=10577204] 
 
Mijn officiële testdatum is pas volgende week maandag, haha.. ? Die clear blue heb ik gedaan ook vandaag (in de middag) en die gaf dus aan niet zwanger. [/quote]
Maar dan weet je nu je antwoord toch al? Als de digitale niet zwanger geeft? Je bent nog heel vroeg, ik zou wachten tot je testdatum en dan opnieuw testen
 
Hoeveel dagen na je TP zit je nu? Ik begon na onze IUI ook veel te vroeg met testen en reageerde op de ovitrelle. Heb toen dat lijntje bijna helemaal zien vervagen om vervolgens weer op te zien lopen. Volgens mij mocht ik toen de 11e testen en liepen mijn testen de 6e (dus 5/6 dagen voor de officiële testdatum) langzaam op. 
Er zijn sites (imgur.com bv) waar je een afbeelding kan uploaden en dan hier de link kan delen. 
Altijd spannend haha! En hoewel veel te vroeg en onzeker etc.. kan ik me nog heel goed herinneren hoe die testjunk fase was. Dus ik kijk graag met je mee hoor :)
 
Ik had met action test ook een heeeeeel licht streepje. Heb me rot getuurt. Je zag het zowat alleen met de flits van je telefoon erop. Paar uur later werd het streepje wel donkerder.

Clearblue was daarna dik positief.

Maar ik was wel al 1 dag over tijd. Dus misschien moet je nog even wachten.

Succes!! ?
 
Terug
Bovenaan