action zwangerschaptest

<p>haihai,</p><p>vanochtend heb ik een zwangerschap test gedaan van de action. was geen early. binnen de 5 minuten afleestijd kwam er een licht streepje. op de verpakking staat als het net zo donker is als de test streep dat het dan positief zou zijn. heeft iemand hier ervaring mee? zegt een licht streepje ook wat?</p>
 
Ik heb ook de gewone van action gebruikt. Bij de 1e met 8 weken pas. Onregelmatige cyclus toen. Had niet door dat ik zwanger kon zijn. Maar toen idd een knaller. Met de 2e 3 dagen eerder een licht streepje. En 1 dag ervoor ietsje duidelijker. En met de 3e 2 dagen ervoor een tuurstreepje en nu 22 weken zwanger. Streepje is streepje. Voorzichtig gefeliciteers
 
Ja hoor dat zegt zeker wat. Ik teste op de dag van mijn nod met een action test. Dit streepje was een tuurstreepje. Je moest hem echt op een bepaalde manier in het ligt houden. De volgende ochtend opnieuw getest en toen was hij al iets duidelijker. Inmiddels 23 weken zwanger.
Ik heb deze testen ook vaak gebruikt toen ik niet zwanger bleek te zijn en toen waren ze echt witter dan wit.
 
Ik heb met beide zwangerschappen eerst een action test gebruikt. Beide keren een streep duidelijk te zien maar niet zo donker als de test streep. Diezelfde dag nog getest met clearblue wekenindicator en deze gaf de eerste keer 1-2 weken aan en de 2e keer 2-3 weken. Ik ben tevreden over de action testen.
 
Ik heb ook altijd de action testen gebruiken 
En altijd positief als het ook positief was 
Als ik niet zwanger was kwam er ook geen streepje.
 
Ik heb de mijne toen ook bij de action gehaald. Ik was 1 dag overtijd en dacht probeer het gewoon. Stond toen heel licht 2 streepjes .. paar dagen later nog een keer en zag dat ze steeds donkeder werden zo heb ik er 4 in totaal. Heb de datum van testen er opgeschreven ( leuk om te bewaren ) ruim 2,5 jaar later staat het er nog steeds op 
 
Ik heb alleen maar action testen gebruikt en vervolgens toen ik het niet geloofde, heb ik nog een Clearblue test gedaan met weken indicator. Hartstikke zwanger beide keren :)
 
Terug
Bovenaan