Action zwangersschapsstest positief!

<p>hallo allemaal.. </p><p>ik heb 11 dagen voor mijn NOD 2 positieve early zwangerschapstesten van de action. </p><p>Heeft iemand ervaring met deze testen? </p><p>Kan het zijn dat ik al langer zwanger ben? </p><p></p>

Niks mis met die testen. Ik had er 3 in huis liggen van action en 1 van Kruidvat. 
Nadat ik gestopt was met de pil na twee weken al symptomen en werd de eerste ronde ook niet ongesteld. Dacht zou t nu al?? Gewoon getest met action test en direct positief. Ik twijfelde of dit wel kon en daardoor ook aan de test dus daarna die van Kruidvat gedaan en die gaf een ongeldige test aan shit dacht ik!  Verspreid over de dag en de dag erna nog die andere testen gedaan van de action en die gaven weer overduidelijk positief aan! 3x is scheepsrecht en ik had er vertrouwen in. En heb dus geen clearblue meer gekocht. En nu zwanger van een prachtig ventje (  22+4) .

Dat is wel heel vroeg getest zeg. Dan zou geen enkele test kunnen zien of je zwanger bent, want de instelling is nog niet geweest. Dus of je laatste menstruatie was niet echt en je bent al langer zwanger, of de test kan ook een ovulatie herkennen. Geen idee of dat laatste mogelijk is (omgekeerd schijnt wel te kunnen). 

Normaal gezien heb ik een menstruatie dat 5-6 dagen duurt.  13 september had ik 1 dag bloedverlies dag 2 bijna niks en dag 3-4 bruin bloed.. 
nou dacht dit zal wel gewoon mijn menstruatie dan zijn.. (was wel heeeeel appart) 
moest 23 oktober weer menstrueren( cyclus 40 dagen) 
maar had zo zwangerschapssymptomen, gevoelige borsten, missselijk en super moe! 
En hierdoor had ik gewoon getest.. 
dag 1 zaterdag positief .. vertrouwde het niet en zondag heb ik er nog een gedaan en die was ook posietief..
heb een afspraak gemaakt bij de VK . Maar zit gewoon verward:(

Het lijkt me erg vroeg, maar miss was je cyclus anders.. een streep is een streep. Mij hielp de digitale clear blue erg. Die zegt hoe lang je zwanger bent. Dat gaf mij en de vk inzicht over wanneer de echo het best kon worden ingepland!

Terug
Bovenaan