Activiteiten dreumes 16 maanden

<p>Hallo lieve ouders!</p><p>Mijn zoontje, Noah, is bijna 16 maanden maar nu ben ik een beetje inspiratieloos geworden op gebied van activiteiten of uitstapjes met hem...</p><p>Samen met hem kleuren of knutselen gaat nog niet echt aangezien hij alles op de grond gooit en voor naar de kinderboerderij of speeltuin te gaan is het nu een beetje te koud en te glad...</p><p>Alvast bedankt!</p>

Is er een ballorig of monkeytown in de buurt? Dat is erg leuk ook voor kleintjes. Ze hebben een aparte hoek daarvoor. 

ik vind dat ook altijd erg lastig. hier ga ik ook wel vaak even richting centrum boodschapjes halen.wat ik eigenlijk wel in 1 x kan doen. doe ik wel is in 2 of 3 ochtenden. dan lekker op de fiets. goed inpakken even winkel in dan met omweg naar huis 

Bij veel tuincentra hebben ze ook een cafe met speelhoek. Is een leuk uitstapje af en toe.
Ook bij veel bibliotheken zijn speelhoekjes bij de kinderboeken en soms ook voorlees uurtjes.

Boodschappen doen, naar de bibliotheek, binnenspeeltuin, naar het tuincentrum om bij de kipjes en konijntjes te kijken, babyzwemmen (doe ik 1x per week met mijn dochter van 15 maanden, erg leuk!!), of gewoon een uurtje in het peuterbad zitten, samen een kopje koffie drinken bij de Hema... en als het een beetje goed weer is, ff een half uurtje wandelen.
Ik vind het nu in de winter ook wel moeilijker om iets te bedenken, wil toch elke dag even het huis uit met haar. Maar toch kan ik elke dag wel weer wat leuks bedenken. Het hoeft niet lang of veel geld te kosten!

Terug
Bovenaan