acupunctuur bij vruchtbaarheidsproblemen. Wie heeft hier ervaring mee?

Hallo allemaal,

Ik las laatst dat acupunctuur kon helpen bij vruchtbaarheidsproblemen en tal van andere
klachten. Nou zou ik graag willen  weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik loop er namelijk zelf aan te denken om het te proberen. Maar ben niet zo gek op naaldjes. Daarom wil ik graag weten of helpt.

Wie o wie!

Groetjes Wendy

hi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar een vriendinnetje van me wel.
Moet je eerlijk zeggen dat ze tot nog toe geen positief nieuws heeft kunnen melden, maar inmiddels na de accupunctuur toch al weer een aantal IUI's gehad heeft....

liefs,
mama Peet

Hoi Wendy,

Ik ga het ook proberen, accupuntctuur! Ik liep er ook al een tijdje over na te denken en vanmorgen moest ik bloedprikken en toen vertelde de medewerkster daar dat ze zelf accupuncturist (?) is. Ze vertelde de werking en de mogelijkheden. Geen garanties natuurlijk, maar het kan wel baten. Het wordt vergoed bij mij, door mijn ziektenkostenverzekeraar, dus baat het niet, dan schaadt het niet. Ik heb gehoord dat je die naaldjes haast niet voelt,   ik ben ook niet bang voor naalden, dat scheelt...

Maar goed, dat wilde ik je ff vertellen.
liefs Mickey

Hoi Wendy,

Heb bij mijn 3e ivf poging acupunctuur gedaan. Dit wel met een positieve zwangerschapstest als resultaat. Of het daadwerkelijk hier aan gelegen heeft?!
Ik weet het niet.

Sucses, liefs Anne

Hoi Wendy,