acupunctuur bij vruchtbaarheidsproblemen. Wie heeft hier ervaring mee?

Hallo allemaal,

Ik las laatst dat acupunctuur kon helpen bij vruchtbaarheidsproblemen en tal van andere
klachten. Nou zou ik graag willen  weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik loop er namelijk zelf aan te denken om het te proberen. Maar ben niet zo gek op naaldjes. Daarom wil ik graag weten of helpt.

Wie o wie!

Groetjes Wendy

hi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar een vriendinnetje van me wel.
Moet je eerlijk zeggen dat ze tot nog toe geen positief nieuws heeft kunnen melden, maar inmiddels na de accupunctuur toch al weer een aantal IUI's gehad heeft....

liefs,
mama Peet

Hoi Wendy,

Ik ga het ook proberen, accupuntctuur! Ik liep er ook al een tijdje over na te denken en vanmorgen moest ik bloedprikken en toen vertelde de medewerkster daar dat ze zelf accupuncturist (?) is. Ze vertelde de werking en de mogelijkheden. Geen garanties natuurlijk, maar het kan wel baten. Het wordt vergoed bij mij, door mijn ziektenkostenverzekeraar, dus baat het niet, dan schaadt het niet. Ik heb gehoord dat je die naaldjes haast niet voelt,   ik ben ook niet bang voor naalden, dat scheelt...

Maar goed, dat wilde ik je ff vertellen.
liefs Mickey

Hoi Wendy,

Heb bij mijn 3e ivf poging acupunctuur gedaan. Dit wel met een positieve zwangerschapstest als resultaat. Of het daadwerkelijk hier aan gelegen heeft?!
Ik weet het niet.

Sucses, liefs Anne

Hoi Wendy,
Ik heb er zelf geen ervaring mee. aangezien ik nu in de wachtweken zit van onze 1e ICSI lijkt het me nu een beetje laat om er nog mee te beginnen, maar wie weet doe ik het nog wel eens. ik denk dat over het algemeen geldt dat iets waar jij rustig en ontspannen van wordt bij kan dragen aan een goede behandeling. zolang je er zelf een goed gevoel bij hebt kan het denk ik geen kwaad. Voor de een is het acupunctuur, voor de ander haptonomie, massages, sporten, zingen, wandelen, eten, enz..je kunt het zo gek niet bedenken. Je zult alleen nooit weten of dat het is wat jou zwanger heeft gemaakt :)
succes!
Stella

Hoi Wendy,

ik heb er ervaring mee en voor mij kunnen ze niet meer stuk.
Na 4,5 jaar proberen, kijkoperatie en 5 IUI's ben ik eindelijk zwanger!!!!! We hoorden bij de groep onbegrepen onvruchtbaar.
Afgelopen maart ben ik voor het eerst naar de acupuncturist (bioresonantie)  geweest en na 4 behandelingen  ben ik zwanger. We zullen nooit weten of het hierdoor komt, maar erg toevalig vind ik het wel (mijn man gelooft er niet zo erg in).
Dus: naar mijn idee is het het proberen waard!

Succes ermee.

Groetjes, Kippie, 10 weken zwanger (heb  hier regelmatig rondgezworven)

Terug
Bovenaan