acupunctuur en vruchtbaarheid wie heeft ervaring hiermee

hoi allemaal

wij zijn al ruim 5 jaar bezig met een kindje helaas heeft mijn man slecht zaad en ligt mijn baarmoeder en baarmoedermond erg diep

we hebben 2 keer IUI erop zitten en zijn nu bezig met de de 3e

als deze geen resultaat oplevert gaan we een gesprek krijgen voor IVF/ICSI

nu heb ik begrepen dat je door middel van acupunctuur de vruchtbaarheid van zowel de man als de vrouw kan bevorderen

wie heeft hier ervaring mee??

Hoi Suusjuh,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet wel een aantal mensen die hierdoor zwanger zijn geraakt.
Ik ken iemand die alle onderzoeken hebben gehad tot ICSI toe. Zijn toen ruim 5 jaar bezig geweest. Hebben zich er later bij neer gelegd. Gestopt met behandelingen alleen nog homeopatisch en acupunctuur gehad. En zijn met kerst bevallen van een gezonde dochter. Dus ja, het kan helpen. Succes
Groetjes Linda

Hallo Suusjuh,

Ik heb een accupnctuurbehandeling geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Wij zijn nu al 6 jaar bezig en gaan in februari voor onze laatste punctie (ICSI). Bij ons is geen oorzaak bekend waarom het niet lukt. Ik heb na de IUI een rustpauze gehad en heb toen accupuntuur gedaan.

De een heeft er wel wat aan en de ander niet, garanties heb je niet. Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Ik ben nu zelf onder behandeling bij een haptonoom dit om iets beter te leren omgaan met alle emoties en om het een plekje te geven.

Ik wens je in ieder geval heeel veel succes!

Mo

bedankt voor de reactie mo

balen zeg dat je jij er geen baat bij hebt gehad ik hoop dat deze icsi eindelijk gaat lukken voor je

wij hebben nu het besluite genomen om nog 1 maal IUI te doen en dan rustperiode van 3 maanden en in die 3 maanden alleen hormoonstimulering en acupunctuur te gaan doen en dan verder met IUI of IVF/ICSI

succes

Hallo meiden,

Ook ik wil graag even reageren.