Simone, ik lees je berichtje nu pas. Ik ben (nog steeds) onder behandeling bij Gilles Stoop. In het begin (tm week 12 zwangerschap) ging ik wekelijks. Na 3 behandelingen was ik zwanger. Ik heb toen tot week 12 vreselijk vieze Chinese kruiden gedronken (later kwam ik erachter dat je die ook in pilvorm had...) om ervoor te zorgen dat de vrucht blijft zitten. Nu ga ik 1x per maand naar Gilles.
Zoals je zult begrijpen ben ik super enthousiast. Inmiddels 25 weken zwanger en voel me hartstikke goed (geen idee of dat met acupunctuur te maken heeft of gewoon geluk). Ik lees ook andere verhalen, maar die vrouwen hoeven minder vaak naar hun acupuncturist.
Mocht je het nog overwegen en Utrecht of Rotterdam-Hoogvliet aan te rijden zijn, dan zou ik het zeker proberen als ik jou was.
Heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!
@ K5; van harte gefeliciteerd! Ook vrij snel dat jij zwanger bent geraakt. We zullen nooit weten of het door acupunctuur komt, maar het belangrijkste is dat je zwanger bent. Jij ook heel veel succes en een mooie zwangerschap gewenst!