Acupunctuur, iemand ervaring?

Hoi allemaal,

Terug van even weggeweest; ik ben nu met ronde 5 Clomid bezig. Zit inmiddels aan 100mg; 2e ronde een miskraam bij 7 weken.
Op aanraden van mijn masseuse (waar ik mijzelf heel af en toe mee verwen) ga ik morgen naar een acupuncturist i.v.m. de vier miskramen die ik heb gehad. Baat het niet...
Een vriendin van haar had ongeveer hetzelfde als ik en was er erg bij geholpen; er bleek iets niet goed met haar bloedcirculatie ofzo.
Iemand ervaring met acupunctuur?

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Zelf heb ik geen ervaring met acupunctuur, maar ben wel benieuwd naar je ervaringen.
Zelf ben ik bezig met ronde 2 Clomid, 50 mg.
Houd me op de hoogte ben nieuwsgierig.

Groetjes,
Krissy

Geen ervaring mee,maar wel met reiki en bachbloesemremedie.
Wij zijn 4jaar bezig geweest,6iui's en 3x IVF.Maand voor laatste IVF begonnen met reiki en bachbloesem,had zelf zoiets van baat het niet dan schaadt het niet,was die maand erop zwanger en ja of het daardoor komt. Ik was ieg stukken minder bezig met het zwanger worden en was van binnen dan ook meer relaxer.

Ik heb idd accupunctuur gedaan,
maar ik vond haar erg zweverig.
De eerste keer dat ik ben geweest had ik die dag echt mega veel energie,echt zo'n stuiterbal-effect.
De keren daarna had ik dat dus niet.
Ik ben ermee gestopt omdat ik het te druk vond, gezin-werk-huishouden-paar keer in de week naar het ziekenhuis. Ik moest er ook een stuk voor rijden,dus het koste mij heel veel tijd om naar haar toe te gaan.
Ik benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Hoi Maaike,

Hoe is het gegaan vandaag? Ik ben erg benieuwd namelijk. Toen ik je berichtje zag staan gister ben ik gelijk gaan kijken op internet. Ik heb vanmorgen gebeld en ik kan morgen al terrecht omdat ze iemand had die afgebeld had. Ik heb er ook meerdere succes verhalen over gehoord. Dus ik ben erg benieuwd naar je ervaring!

Liefs Kim

Goh, wat veel reacties, thanks!

Nou ik ben dus geweest maandag en eerst een waslijst aan vragen beantwoord m.b.t. fysieke gesteldheid en zo. In het kort: ze wilde bij mij mijn nierenergie (Yang) verbeteren en had daar een half jaar voor nodig. Al met al zou dat ruim 500 euro gaan kosten en bovendien moest ik dan met Clomid stoppen en mogen we in dat half jaar niet zwanger worden... dat was voor ons iets teveel van het goede zeg maar.
Ik heb dus besloten dat ik er niet mee door ga maar vond het wel een stimulans om nog beter op m'n gezondheid te letten en ik ga proberen op andere manieren mijn energiepeil te verbeteren.

Ondertussen gaan we via het ziekenhuis weer een stapje verder, daarover in een ander bericht meer.

Misschien niet voor iedereen waarop ze hoopten, maar dit is mijn ervaring en helaas kan ik er niet meer van maken. Ik hoop dat anderen er wel baat bij hebben.

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan