Acupunctuur, iemand ervaring?

Hoi allemaal,

Terug van even weggeweest; ik ben nu met ronde 5 Clomid bezig. Zit inmiddels aan 100mg; 2e ronde een miskraam bij 7 weken.
Op aanraden van mijn masseuse (waar ik mijzelf heel af en toe mee verwen) ga ik morgen naar een acupuncturist i.v.m. de vier miskramen die ik heb gehad. Baat het niet...
Een vriendin van haar had ongeveer hetzelfde als ik en was er erg bij geholpen; er bleek iets niet goed met haar bloedcirculatie ofzo.
Iemand ervaring met acupunctuur?

Groetjes,
Maaike
.

Hoi!

ZIt zelf bij het april forum en las je bericht.

Het kan echt heel erg goed helpen! Mijn tante is verloskundige en heeft er veel succesverhalen over verteld.

Zelf heb ik acumpunctuur gehad tegen misselijkheid en bij een darmprobleem. Hielp beide keren super, terwijl de huisarts het liet afweten.

Geen idee waar je woont, maar er zit een hele goede in Alkmaar die vroeger huisarts was.

Hoi Maaike,

Hoe is het gegaan vandaag? Ik ben erg benieuwd namelijk. Toen ik je berichtje zag staan gister ben ik gelijk gaan kijken. Ik heb vanmorgen gebeld en ik kan morgen al terrecht omdat ze iemand had die afgebeld had. Ik heb er ook meerdere succes verhalen over gehoord. Dus ik ben erg benieuwd naar je ervaring!

Liefs Kim

Hoi mama van S en Kim,

Op "als het langer duurt" heb ik een uitgebreider reactie geschreven; het is mij tegengevallen.

Maar toch ben ik benieuwd naar die acupuncturist in Alkmaar, daar woon ik zeer dichtbij... heb je een naam? Dan kan ik er nog eens over nadenken.

Alvast bedankt,

Maaike

Terug
Bovenaan