acupunctuur

Hoi allemaal,

Enige tijd terug een beetje opstandige mail gestuurd over hoe oneerlijk het is dat sommigen al zo snel zwanger kunnen worden. Mijn man en ik zijn al 2 jaar bezig. Wij willen ook graag een keer goed nieuws kunnen brengen.
Ik wil hierbij in ieder geval de vrouwen die op mijn mail hebben gereageerd bedanken voor hun medeleven en steun. Floor, Jeanette, Ank, Gufrie, Erika en Nickey. Jullie hebben helemaal gelijk en het helpt om er hier met jullie en anderen over te praten. Ik duim ook voor jullie.

Nu even iets anders. Ik ben ongeveer een halfjaar 1x/week behandeld voor hevige menstruatieklachten door een acupuncturist. Het gaat nu heel goed met me, heb weinig last. Volgens haar is mijn menstruatie nu in orde.
We gaan vrijdag beginnen met een nieuwe behandeling maar dan voor het zwanger worden. Ze geeft me tevens kruiden mee voor thuis, ook mijn man zal een keer bij haar langsgaan zodat ze specifieke kruiden voor hem kan voorschrijven. Mijn vraag is of iemand goede ervaring heeft of resultaten kent van vrouwen die door middel van acupunctuur toch zwanger zijn geworden.
Mocht ik zelf straks meer weten over de behandelingen bijvoorbeeld dan laat ik jullie dat weten. Misschien hebben jullie er ook wat aan.

groetjes van Angelique
 
Hoi angelique,
ik heb zelf geen ervaring ermee,maar mijn moeder liep destijds bij een homeopaat die haar een dieet voorschreef(o.a geen varkensvlees) zij was met een paar maanden zwanger,terijl de artsen hadden gezegd dat ze geen kinderen kon krijgen!!(ze was ook al meer dan een jaar bezig) verder heeft ze in middels 2 dochters,waaronder ik. dus ik zou zeggen,baat het niet dan schaad het ook niet.ben benieuwd!
succes en wie weet doet een van de kruiden snel wonderen en mogen we ook jou feliciteren! ik duim voor jullie!
gr. petra
 
Hoi Angelique,
Zelf heb ik er geen ervarng mee. Wel weet ik uit ervarng dat kruiden erg goed kunnen zijn. Welke kruiden heb je nu, vrouwenmantel misschien??

Ik wil je alleen maar even heel veel succes wensen en hoop dat het werkt voor jullie.

Liefs, Ank
 
Bedankt, ik houd jullie op de hoogte.
Ik heb trouwens chinese kruiden gekregen destijds voor mijn menstruatie en zal vrijdag dus nieuwe chinese kruiden krijgen. Ik weet niet of daar vrouwenmantel bij in zit.
 
Terug
Bovenaan