Acupunctuur

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Hier ben ik vanmorgen naar de acupunctuur geweest voor mijn hooikoorts. Hij had al een eerder (omdat ik liet weten dat we voor een 2e gingen, gevoeld of ik zwanger was. Toen was dit niet zo, nu voelde hij weer mijn pols en merkte op dat er een andere energiestroom was die duidde op een zwangerschap. Hij zei, ik geef uiteraard geen garantie, maar meestal scoor ik goed met dit soort dingen. haha, nou we zullen afwachten, zou heel mooi zijn maar we blijven maar wel nuchter. Ga er niet vanuit dat het zo is, maar ook niet dat het niet zo is. Mocht ik maandag nog niet ongi zijn dan ga ik weer testen.

Hij schijnt zelfs te kunnen voelen in een later stadium of het een meisje of jongen wordt.
Ik wist helemaal niet dat dat soort dingen ook voelbaar waren,maar ja waarom ook eigenlijk niet.

Nou we zien wel,

Groetjes Tammie.

Hallo Tammie,

Ik denk dat ik hetzelfde zou reageren als jij, maar.... bij een vriendin van mij, precies hetzelfde verhaal. En dat was toen raak, later voorspelde hij ook dat het een meisje zou zijn... en dat was ook zo!

Spannend!!! Ik ga voor je duimen.

Groetjes,
Miep

wat spannend zeg. onbewust hoop je toch dat het zo is, toch?? heel veel succes.

groetjes marjan

Hoi Tammie,

Mijn zus ik ook acupuncturiste en het kan inderdaad.
Bij mijn vorige zwangerschap voelde ze dat het een meisje werd. en idd we kregen een dochter. Ik geloof wel dat het voelen van het geslacht makkelijker is dan het voelen van een zwangerschap in een vroeg stadium. Maar het kan zeker wel!!
Laat even wat weten als je getest hebt.

Heartje

Terug
Bovenaan