Acupunctuur

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje ik zit nou ook al een jaar in de mmm met nog steeds geen resultaat, nou vroeg ik me af of iemand van jullie ervaring heeft met acupunctuur of alternatieve genezers.
ik ben er eigenlijk te nuchter voor maar je probeert alles aan te grijpen, dus ik hoop dat er iemand wil reageren die er ervaring mee heeft

Groetjes
Sanne

Hallo Sanne,

Ja ik heb ervaring met acupunctuur met als doen zwanger te worden. Ik ben er alleen nu even mee gestopt. Het voelde de laatste keer niet goed en ik was inmiddels al bezig sinds september, zoals je begrijpt zonder resultaat. Ik scheen erge PMS te hebben (pre menstrueel syndroom) en dat wilde hij eerst opheffen. Nu moet ik zeggen dat ik inderdaad niet weet wat me overkomt als ik nu ongesteld word. Wat een verschil. Alleen het gewenste zwanger worden is dus nog steeds niet gelukt. de acupuncturist kan ook nooit iets concreets zeggen, hij heeft het constant over de volgende maanden wil ik me proberen hier en daarop op te richten. En ik moet zeggen dat ik niet voor ogen had daar maanden zo niet jaren onder behandeling te zijn.

Nu dacht ik toevallig gisteren, wat als ik afgelopen week nu gewoon wel was gegaan......... was het dan wel gelukt????

Hoi Sanne,

Ik ben bij een homeopaat onder behandeling. Hij boekt erg goede resultaten ook bij het zwanger raken. Ik voel me lichamelijk in ieder geval een stuk beter.
gr.Inge

Terug
Bovenaan