Acupunctuur

Hoi meiden,

Na ander half proberen om zwanger te worden van de tweede, ben ik vorige week na een zeer spannende week (werd anders ongesteld dan normaal) weer Ongesteld geworde. een zware teleurstelling was dat. Zat al een tijdje te denken om niet nog een half jaar te wachten op nieuwe onderzoeken in het ziekenhuis maar even wat anders te doen. Ik ben naar een acupuncturist geweest. En ik moet zeggen dat hij toch wel dingen zegt waar ik al een vermoeden van had. Mijn ei kan waarschijnlijk niet blijven plakken, omdat mijn baarmoederwand te dun is en hij wordt niet aangemaakt. Ik merk dit doordat ik geen slijm/proppen verlies als ik ongesteld wordt. Als het goed is gaat hij dit weer in orde brengen. Hebben meer meiden hier ervaring in? Of zitten eraan te denken. Ik hoor wel positieve verhalen, maar ken verder iemand.

Liefs, nanny

Hoi Nanny,

Toevallig heb ik een positieve ervaring met een acupuncturist.

Wij zijn ruim 3 jaar bezig geweest voor een klein wondertje. Na 6x IUI en een mislukte IVF, besloot ook ik een bezoekje te brengen aan een acupuncturist. Met electro-acupunctuur stuitte zij op verschillende blokkades in mijn energiebanen. Dmv druppeltjes en goede gesprekken met haar kreeg ik duidelijk nieuwe energie. En de blokkades waar zij het over had, kon ik ook heel goed plaatsen! Bij de 2e IVF was het eindelijk raak, niet te geloven!!! En dan niet 1 wondertje, maar 2!!!! Inmiddels zijn ze 3 weken oud en ik weet zeker dat acupunctuur hierbij heeft geholpen. Ik voelde me relaxt en vol positieve energie. Het is denk ik wel iets waar je voor open voor moet staan en het moet klikken met de persoon, maar ik vind het een aanrader....

Heel veel succes en geluk in je weg naar een mooi wondertje van jezelf!

Liefs!

Gelukkig ben ik er erg open in. Ik ben benieuwd hoe het werkt bij ons. Ik laat het allemaal maar op mij af komen.
Heel veel gelukt met jullie wondertjes!

Liefs

Ik zoek ook hulp in het alternatieve circuit, meer shiatshu/voetmassage en supplementen (via een orthomoleculair). Ik heb altijd begrepen dat je juist niet (teveel) slijmproppen zou moeten verliezen, dat zou juist niet goed zijn. Maar dat kun je nog navragen.
Hopelijk kan deze acupuncturist je helpen. De klik is inderdaad belangrijk, zoals Star zegt.

Ik ben 3 jaar geleden zwanger geworden na het alternatieve circuit en ook had ik toen een HSG in het ziekenhuis. Wat het nu is geweest, weet je natuurlijk nooit, maar ik denk dat het beiden wel bijgedragen heeft.

Succes ermee.
Wenser

Hey Nanny82,

Toevallig heb ik vandaag ook naar een centrum gebeld waar ze accupunctuur doen...
Ik kreeg die tip bij mij in de sportschool en heb daar in eerste instantie niks mee gedaan, omdat ik in het verleden al eerder accupunctuur heb gedaan (niet om zwanger te worden overigens) en ik vond dat totaal niet helpen...Nu was het ook het geval dat die vrouw altijd bij ons in de kapsalon kwam en ik altijd het idee heb gehad dat ze niet echt zoveel wist van accupunctuur hahaha!

Maar nu iedere keer bij mij ook een zwangerschap uitblijft ben ik ook ten einde raad...ik heb zoals ik al zei dit centrum gebeld en hun zeiden letterlijk mevrouw als ik moet tellen hoeveel geboortekaartjes wij inmiddels hebben nadat diegene bij ons behandeld zijn ben ik morgen nog niet klaar...dus ja je kunt je voorstellen dat mijn eierstokken gelijk errug blij werden :p

Maar ik zit dus ook echt met dat dilemma van wat gaan we ermee doen...het kost ook nogal wat en gelukkig ben ik goed verzekerd maar ik mag sowieso 110 euro zelf ophoesten, daarbij mocht het dan een wekelijks bezoek zijn is dat 180 euro per maand eerst ff zelf ophoesten en dan pas krijg je het terug...anderzijds is het me meer dan waard als ik dan wel zwanger ga worden!

Al met al hoop ik dat het gewoon voor iedereen werkt want het is af en toe echt niet eerlijk verdeeld vind ik :-( Succes met je keuze!!

Groetjes Annemarie31

Terug
Bovenaan