Acupuntuur???

Hoi ,

Ben weer terug met een vraagje voir jullie, misselijkheid en overgeven is weer volop op gang. Ik ben inmiddels 23 weken zwanger. Mijn klachten gaan ook gepaard met enorme maaglast. Ik durf al niet meer te eten van dw pijn:( vk steldr acupunctuur voor, schijnt te helpen heeft iemand hier ervaring mee en enig idee hoe duur een behandeling kost??

Liefs xxx
 
Mijn vk gaf mij die tip ook, maar ik ben er niet heen geweest. Wel geloof ik dat het echt kan helpen. Qua prijs denk ik dat je moet denken richting de 60-80 euro per behandeling. Misschien krijg je iets vergoed van je ziektekostenverzekering??
 
Geen ervaring mee, maar ik weet van vrienden dat acupunctuur ook hooikoorts e.d. 'weghaalt' voor een jaar, dus ik denk dat het ook zeker kan helpen.
Succes!

Liefs
 
ik heb voor andere klachten acupunctuur gehad,en ik voelde me er beter bij.
bij mij werd het tot een bepaald bedrag volledig vergoed.
ligt eraan wat voor aanvullend pakket je hebt.(even je zorgverzekeraar bellen, zij kunnen je misschien ook een adres geven, bij bij werd het niet bij elke arts vergoed)
succes Fleur
 
Ik zou gewoon even bellen naar een acupunturist bij je in de buurt de tarieven kunnen nog al wat verschillen en ook de bijdrage van de ziektekostenverzekering. Ik moest uiteindelijk voor 2 keer zelf 12 euro bijbetalen.
 
Terug
Bovenaan