acute spierpijn in heupen

hoe ik het voor elkaar krijg? hoop dat het snel voorbij is.
Gister gewandeld niks aan handje, avonds kleine wandeling en kreeg tijdens wandeling spierpijn in de lies, maar ja was nog niet thuis, heb dus in beide liezen giga spierpijn, straalde beetje uit naar ertussen maar is niet bij de buik.
Kon niet meer lopen of trap op, vannacht echt veel pijn gehad.
Voorheen had ik alleen als klacht dat ik nachts moet omdraaien omdat het heupgewricht zeer gaat doen na paar uur ivm het extra gewicht van de kleine. nou dat was vannacht een hel. Manlief halve nacht wakker van mijn geau en gekreun. kan nu wel beetje lopen maar doet nog goed zeer.
verloskundige weet ervan, alle spieren om mijn heupgewrichten heen doen zeer. niet het bekken of de buik. dus het is ws geen bekkeninstabiliteit.
ik heb labiele gewrichten en lange tijd reumatische klachten gehad maar nooit zo acuut. moet nu rusten en beetje bewegen om stijfheid te voorkomen en hopen dat het met paar dagen beter is maar oei dit had ik echt niet aan zien komen. en moet nog 9,5 week.
moest het even kwijt

hoi hoi,

Wat vervelend, hoop voor je dat het snel beter gaat, 9,5 week is dan best lang..... Wat is jouw uitgerekende datum? Die van mij 11 juni, ik ben eigenlijk de tel qua weken even kwijt, volgens mij moet ik ook nog 9,5 week.

Ik heb inmiddels weer last van mijn bekken, erg vervelend. Mijn maag gaat weer wat beter, gelukkig. Ben nu wel een beetje aan het aftellen.,,,,

Sterkte!

Groetjes

ik ben 10 juni uitgerekend.
Nu de pijn meer afgezakt is herken ik het ook wel.
Een echte naam heeft het niet, ik omschrijf het altijd als labiele gewrichten (speling) en banden en spieren die daardoor harder moeten werken. dus eerder verzuren en pijn doen. En bij koude en nat weer had ik veel meer pijn, ze konden alleen nooit iets vinden. Maar het was gister zo acuut, ik ben nl al 2 jr pijn en klachtvrij na Reiki. Ik schrok er gewoon van.
Het is wel een teken dat ik mijn heupen moet ontzien en idd aftellen hihihi,
nog tot koninginnedag werken.

Het is ook wat he is het je maag niet is het je bekken. Vandaag zag ik voor eerst echt mijn buik bewegen, de kleine was hard aan schoppen, zo gek gezicht. kat keek er ook al raar van op :)

ik ben 10 juni uitgerekend.
Nu de pijn meer afgezakt is herken ik het ook wel.
Een echte naam heeft het niet, ik omschrijf het altijd als labiele gewrichten (speling) en banden en spieren die daardoor harder moeten werken. dus eerder verzuren en pijn doen. En bij koude en nat weer had ik veel meer pijn, ze konden alleen nooit iets vinden. Maar het was gister zo acuut, ik ben nl al 2 jr pijn en klachtvrij na Reiki. Ik schrok er gewoon van.
Het is wel een teken dat ik mijn heupen moet ontzien en idd aftellen hihihi,
nog tot koninginnedag werken.

Het is ook wat he is het je maag niet is het je bekken. Vandaag zag ik voor eerst echt mijn buik bewegen, de kleine was hard aan schoppen, zo gek gezicht. kat keek er ook al raar van op :)

Terug
Bovenaan