<p>Hallo dames,</p><p>Zelf heb ik mirena spiraal maar de laatste dagen/week heb ik wat vage klachten. Aangezien ik dit al eerder heb meegemaakt bij mijzelf pak ik eigenlijk niet zo snel naar een test, want grootste kans is toch dat deze negatief is... Of toch niet?</p><p>Want ik bedacht mij net dat ik onlangs (perongeluk) acuut ben gestopt met mijn antidepressiva Citalopram. Normaliter bouw je dit geleidelijk af, ik ben gewoon cold turkey gestopt. Was niet mijn planning, maar het is niet anders. Nu vroeg ik mij af of hier dames zijn die hier ervaring mee hebben en toevallig weten of dit acuut stoppen met Citalopram invloed kan hebben op de werking van mijn spiraaltje. En dit was volgens mij als ik even terug kijk wel ongeveer rond m'n eisprong... </p><p>Ik heb wel contact gehad met mijn huisarts na een aantal dagen (toen ik er dus achter kwam dat ik al een aantal dagen niet had geslikt) hoe nu verder. En in overleg, gericht op mn psyche, besloten gewoon zo door te gaan, aangezien het wel in de planning stond om zsm te gaan afbouwen. Maar nooit gedacht aan wat voor invloed het mogelijk zou kunnen hebben op dus die Mirena en ik kan het ook niet echt op internet vinden. Aangezien acuut stoppen nou niet de meest gangbare route is... </p><p>Wie kan mij helpen? </p>