acuut stoppen !!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Naar de gynaecoloog geweest en moet acuut stoppen met werken,heb een erg hoge bloeddruk en hou veel vocht vast.
En dat samen kan leiden tot zwangerschapsvergiftiging en dat wil zeggen als je dat hebt dat het kindje gehaald zou moeten worden.
Ik mag dus helemaal niks doen alleen rusten en duimpjes draaien zoals mijn gynaecoloog dus zegt,pppfff dat zal niet meevallen alles moet toch doorgaan in het  huishouden he,maar ja moet nu even aan mezelf en aan ons kindje denken.
Met ons meisje is alles gelukkig in orde,daar was ik al erg blee mee.
Heb nu magnesiumtabletten gekregen die ik 6 per dag moet slikken en moet 3 keer per dag mijn bloeddruk meten en dit opschrijven en dan volgende week terug,dus ben erg benieuwd!
Heb ook een ontzettend doods gevoel in mijn handen en vingers en die tintelen de hele dag door,ppfff,niet pijnlijk maar erg vervelend want je hebt helemaal geen kracht.
Mijn voeten zijn ook opgezwollen dus moet echt mijn rust nemen nu!!

Nou meiden geniet van jullie zwangerschap,

groetjes wendy 33 weken zwanger

hoi

Ja dat is even wat anders he,je moet nu echt goed gaan rusten,maar ja je moet het zo zien heb je gewoon iets langer verlof he,lijkt mij ook moeilijk hoor om nix te doen verveel me eigen heel snel dus.hoop dat het snel beter gaat met je en nog een voorspoedige zwangerschap verder he gr wendy

Jeminiee, wat rot voor je meid! Gelukkig is met de kleine alles goed!

STERKTE

X Saskia 27 wk

Vervelend he, noodgedwongen thuis zitten en dan ook nog es op je passen letten..Ik zit sinds vorige maandag in de ziektewet, vanwege waarschijnlijk bekken instabiliteit..morgen fysio. Idd gaat t huishouden en dergelijke gewoon door en t is echt onwijs irri dat je niet meer lekker de gang kan gaan. Gelukkig is het allemaal voor een goed doel en daar moeten we maar aan denken, toch?!! Zolang alles met de meisjes goed gaat!!

Nou  probeer rustig aan te doen en ik vind t al veel schelen dat t nu lekker weer is. Kunnen we iig van het zonnetje genieten

Gr. Mel (32wk4dg)  

Hey,

Wat vervelend nu verplichte rust maar de gezondheid van mama en kind staat boven alles natuurlijk. Hopelijk is je bloeddruk zometeen weer wat stabiel en mag je weer iets doen maar tot die tijd maar rustig aan doen tis niet anders.

Veel sterkte gr Fruit Girl

He Gatsie!!
Dat is inderdaad flink balen en ik denk ook wel even schrikken he?
Hoop voor je dat mbv de tabletten de bloeddruk daalt en dat je wat vocht kwijtraakt.
En dat het niet verdergaat in zwangerschapsvergiftiging!! Het is moeilijk om gedwongen
stil te zitten... Maar misschien gaat het over een tijdje wat beter.
Geniet lekker van het mooie weer.
Liefs Melanie 31.1 wk zwanger van nr 2

wendy,

Meid sterkte. Heb helaas zelf ook ervaring met zwangerschapsgym en HELLP.
Ik kan je alleen maar op je hart drukken DOE NIKS! Maar dan ook niks.
Plat, alleen naar de plee en eten.
Hoe hoog is je bloeddruk? (van waar kom je).

Sterkte.

Vis

hmm zwangerschapsgym moet zijn vergiftiging.

heb net de datum opgeschreven van zwangerschapsgym en dat is blijven hangen.
excuus

Terug
Bovenaan