adapter

Hoi meiden,

Ik ben nu 7 maanden zwanger maar heb een vraagje waar jullie me misschien bij kunnen helpen. Wij zijn namelijk op zoek naar een adapterset waarmee we de Easybob Maxi op de Mutsaerts Trans4mer kunnen bevestigen. Heeft iemand hier al van gehoord? We kunnen hem namelijk nergens vinden. Bij de Trans4mer kregen we een adapterset bijgeleverd, maar deze was voor de Maxi Cosi en blijkt dus niet te passen op de Easybob Maxi die we van mijn schoonnouders gekregen hebben. Ik hoor het graag als jullie hier meer over weten!

Groetjes,

Sara
 
Je kunt het ook navragen bij mutsy. Die leveren ook adapters bij hun kinderwagens. Wij hebben een gewone maxicosi en de adapter hebben we bij de wagen besteld.
 
Misschien kan deze maxicosi niet op jou wagen.

Wij hadden dat met de bugaboo. Hadden een bebe comfort goedkoop kunnen overnemen. Maar op de bugaboo passen allen adapters van maxicosi en alleen maxicosi cabrio en city dus veel keus is er meestal niet.

groetjes joyce mama van Mara
 
Bedankt meiden! Heb ook al navraag gedaan bij verschillende babyzaken ondertussen en het ziet er inderdaad naar uit dat een adapter voor de combinatie Trans4mer/Easybob gewoon niet bestaat... Helaas... Maar bedankt voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan