adderje onder het gras

Dag meiden,
Ik ben nog niet ongi en afgelopen zondag was m'n nod. Natuurlijk wil ik graag testen maar ik twijfel of ik nog even zal wachten. Ik heb wel vage klachten en de ongi blijft weg, dat is het belangrijkste. Voor dit weekend was ik er trouwens nog zeker van adt ik ongi zou worden, want ik voelde niets.

maar..Vorige maand werd ik ongi maar na 2 dagen zette het pas door. Afgelopen zondag was m'n nod op basis van die 1e dag van de vorige maand. Ga ik ervan uit dat ik pas begin te tellen vanaf de dag dat het doorzette, is eigenlijk morgen m'n nod.
Snappen jullie het nog?
Denken jullie dat ik goed gerekent hebt door uit te gaan van die 1e lichtroze dag of moet ik rekenen vanaf de doorzetdag en is dus morgen m'n nod?
Natuurlijk laat ik weten wat de uitslag is als ik heb getest. Femmie weet jij het al? En esther, heb je er na gisteren weer een hoop vruchtbare zwemmertjes bij gekregen? Ik hoop dat er 1 bij is die het juiste plekje al heeft gevonden, meid.

De eerste dag van je menstruatie en dus ook van je nieuwe cyclus is de eerste dag dat je rood bloed verliest en je niet meer voldoende hebt aan een inlegkruisje. Je bent dus waarschijnlijk de vorige keer te vroeg gaan tellen.

Hoi Marijke,

Helaas....gisterenavond had ik bruine afscheiding, dus dan zal het morgen wel echt doorzetten. Ik had eerst een cyclus van 28 dagen, maar nu ben ik dus naar 30 dagen gegaan. Dan is morgen ook pas mijn echte NOD als ik uitga van mijn doorzetdag. Balen, ik dacht dat ik een hele regelmatige cyclus had, maar schijnbaar stond ik er eerst (voor we 'begonnen') niet bij stil dat het wel eens een paar dagen scheelde.
Ik was wel een klein beetje hoopvol doordat die test van Kruidvat zo vaag was. Maar op naar de volgende maand dus.

Ik hoop dat bij jou de ongi helemaal wegblijft!! Loop jij ook steeds naar de wc om te kijken?

Groetjes Femmy

Femmie, wat balen joh. Maar je hoop is waarschijnlijk nog niet helemaal weg? Je houd rekening mee met de ongi maar hoe vaak hoor je niet van een innestelingsbloeding of van juist bruine afscheiding bij de zwangerschap? Voel je je al ongi en had je daarvoor klachten?
Ik ben wel erg zenuwachtig inderdaad. Of zenuwachtig, ik blijf het spannend vinden en ik loop inderdaad vaak even heen. Ik heb wel last van afscheiding en dan kijk ik even welke kleur het heeft als ik het voel. Vanmiddag kreeg ik ook ongi buikpijn en dan hoop je erg dat het bij zwanger zijn hoort. Femmie, ik hoop heel erg voor je dat het niet doorzet. En als ik dan een positieve test heb, kunnen we samen naar de zwangeren. Zover is het nu helaas toch nog niet.

Inderdaad, ik blijf toch hopen, maar vind dat eigenlijk nogal stom van mezelf omdat het er toch echt op lijkt dat ik ongi word omdat het precies rond mijn NOD is. Maar ik dacht tot gisteren echt dat ik verschijnselen van zwangerschap had: veel misselijk, erg moe, en vanaf de innesteling een kriebelig gevoel in m'n onderbuik. En dan die stomme test....Mijn temp was vanochtend ook een paar tienden lager geworden, dus das ook een duidelijk teken van ongi. Ik vind het knap dat je kunt wachten met testen hoor!

Groetjes Femmy

p.s. wel fijn dat we het hier een beetje van ons af kunnen schrijven hoor!

Hoi Marijke en Femmy,
Ja Marijke..er zijn weer wat zaadjes naar binnen gezwommen..hahaha ik hoop dat ze mijn eitje kunnen vinden.Het rommelt flink in mijn buik,maar dat zegt niks.
Femmy, toch raar die test van het kruidvat...heb je ondertussen al een andere test gedaan?
Ik hoop echt dat je toch zwanger bent.
En jij natuurlijk ook Marijke, maar die bruine zooi is mestal geen goed teken he..ik spreek uit ervaring.
Nou meiden,.succes allebei en tot snel
Liefs Esther

Terug
Bovenaan