Adem in.....adem uit...in..uit pfff

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas,

't is hier net 8 uur 's ochtends en ik moet nu al ff tot 10 tellen. Eerst vind ik Max in de badkamer (waarvan ik de deur zeker weten goed heb dichtgedaan!) staat meneer tot aan zijn ellebogen in de toiletpot te roeren...met een bos sleutels! waarvan ik geen idee heb waar ze voor zijn. Goed, Max schoongemaakt en in de huiskamer gezet, keer me nog niet om of hij heeft een mond vol kattebrokjes. Ik zweer hij gaat een dezer dagen miauwen, zo vaak heeft ie al stiekum brokjes gegeten. Dus kattevoer op de eet tafel gezet zodat ie er niet bij kan. Dan...(ja ja hij is nog niet klaar) gaat ie in z'n favoriete keukenkastje rommelen, daar zitten alleen maar plastic spullen in...dacht ik. Zit ie daar ineens met een reuze haaknaald in zijn handen! en dames..ik ben bereid om onder ede te getuigen, de laatste keer dat ik gehaakt heb was op de basisschool, toen vingerhaken helemaal de laatste rage was. Geen idee waar dit ding nou weer vandaan komt!
Pfff ik geloof dat ik nog een kop koffie nodig heb.

Ajuus, ilja

Hoi Ilya,

Wat een begin van de dag zeg........... Maar ik moet altijd wel erg lachen om jou topics, ik zie het ook nu weer helemaal voor me (wc-pot, een mauwende max en een overschot aan gehaakte pannelapjes uiteindelijk!), en dat mannetje van je maar onschuldig kijken met die mooie kijkers  en zich afvragen waar die stoom uit je oren vandaan komt!

Hou je haaks en fijne dag verder!
Groetjes
Susan mv Gijs & Sophie

Hahahaha Susan ik lig hier rollend over de vloer hahahaha

Liefs Ilse mv Danique

Wat een ondernemend menneke!!! HHAHAHAHA ik zie dat al voor mij....

Ik kan gewoon gaan douchen terwijl mijn twee meiden beneden spelen,   bevoorrecht geloof ik..

Leuk om te lezen maar ik zou ook tot 10 moeten tellen als dit vroeg én achter elkaar gebeurd!!!

Ik wens je een heel fijne dag toe. Die van ons is al halverwege dus ik ga er straks ook weer iets leuks van maken (nu het eindelijk droog is grgrgrgrgrrr).

Greetings form Vlieland

..oeps... FROM Vlieland moet het zijn, ga wat te snel soms met typen.

Haha heerlijk zo'n ontdekkingsreiziger in huis!
Neem er nog een !
Groetjes mv Thom

hahahha!!! Goedemorgen!!!!

Heerlijk zo'n ondernemend kereltje, maar ook zeer vermoeiend op de vroege morgen....
Tja en als het droog is in Vlieland kun je dan ook een droge wolk brengen naar Emmen.... Tis hier zo nat !!!

Nog een hele fijne (actieve)dag !!

Jolanda

GOEIEMORGEN!!!!!! HIHI!

Weet je wat ook errug lekker is behalve kattevoer? Visvoer! jummie!! Is hier favoriet hoor!

Terug
Bovenaan