ader

A

Anoniem

Guest
hallo,

vorige maand 1 dag ongesteld gerweest en dan nu in de 2de ronde.. sind gister een blauwe dikke ader te zien in mijn tepel.. blijf veel slijm houden ook.. plas als een tierelier... ik wil er niet te veel mee bezig zijn.. maar.. de blauwe ader zet me toch weer op nieuwe hoop... had dit ook toen ik zwanger was van onze zoon..

greta

Hoop het voor je. Zoals ik al in een ander berichtje schreef, ha ik dit ook in mn 1e zwangerschap. Was een innestelingsbloeding. Waarom doe je geen test? Dan weet je iets meer.

Renate

hoi renate,

ik doe nog geen test omdat ik zaterdag mijn NOD heb.. dus wil nog even wachten.. heb vorige maand zoveel testen gedaan.. wil dat deze maand toch niet hoor...

groetjes greta

Hi Greta,

Spannend allemaal he.
Ik heb vrijdag mijn NOD.
Als de ongi uitblijft doe ik zaterdag een test.
Ik voel ook zo af en toe wat tekenen, maar ja dat heb ik de afgelopen maanden ook wel gehad en heeft mijn lichaam me dus mooi voor de gek gehouden.

Maar eerlijk, die enkele dagen voor de NOD zijn bij mij zo spannend. Ik slaap slecht, denk er continu aan......
Ik hoop echt dat ik het een beetje van me af kan zetten, want dit is niet goed voor de stress die het met zich meebrengt.

Ik hoop voor je dat het raak is....

Liefs, Clau

Terug
Bovenaan