adren, en alle andere die voor me duimde...helaas!!!

hallo iedereen,

helaas....ben vanmiddag ongi geworden....
kwas niet eens thuis (had familiedag, dus de hele dag activiteiten doen...)
en als je dan ongi wordt wil je de teleurstelling graag ff alleen (met partner) verwerken, vooral omdat ik er toch van uitging dat het nu eindelijk eens zou lukken!!!
na de test die ik vrijdagochtend gedaan had met als resultaat een heel licht streepje (die ik zoals adren ook al schreef inderdaad misschien heb willen zien) dacht ik dat het ons eindelijk gelukt zou zijn, maar niet dus!

kben er wel ff onderste boven van.....khad zo graag gewild (ja ik weet dat jullie allemaal graag willen) maar op dit moment voel ik me zelf erg klote!!!!
nou, ik hou me ff op de achtergrond hier. ik hou jullienatuurlijk wel in de gaten om te kijken of jullie wel goed nieuws krijgen!

xx kimpansee
jullie succes allemaal en tot snel
 
Wat vervelend voor je dat je toch weer ongesteld bent geworden.... Hoe langer je bezig bent, hoe groter de teleurstelling elke maand als je weer ongi wordt. Veel sterkte en succes met de volgende ronde!
 
jeetje, ik dacht, ik heb slecht nieuws, en jij vast niet, maar toch.
ik ben niet ongi geworden nog, maar ik denk dat het eraan zit te komen, heb sinds een uurtje dat weeige gevoel , nog geen kramp bij plassen, maar dat zal ook zo wel komen. dat betekend dat mijn cyclus weer langer is.
misschien maar een maandje aan de pil om regelmaat terug te krijgen, is misschien een optie, maar weet niet of het zin heeft.
ik wens je sterkte met deze teleurstelling, en hopelijk volgende maand worden we niet ongesteld. ik ben waarschijnlijk op vakantie, weet niet of ik een zw.test zal meenemen, misschien beter van niet.
groetjes maar weer, Adren
 
Nou das balen! Zeker als je ervan uitgaat dat het misschoen wel zo is! Het is altijd zo'n rot periode rond die nod... Nou veel succes de komende dagen!

Liefs Debora
 
Terug
Bovenaan