Adresgegevens op stickervel uitprinten?

Wie weet en kan mij makkelijk uitleggen hoe ik naam en adresgegevens op de laptop in kan vullen en vervolgens kan uitprinten?

Dit voor de geboortekaartjes, dan hoef ik het niet handmatig te doen :)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Dankjulliewel!!!!
 
Voor mijn werk print ik regelmatig adresstickers met Excel en Word. De adresgegevens verwerk je eerst in Excel, met elk deel (naam, straat, huisnummer, postcode en woonplaats) in een eigen kolom. De kolommen wel een naam geven door in de bovenste cel (A1, B1, C1 enz.) in te voeren wat je in die kolom gaat zetten: Kolom A is naam, kolom B is straat, kolom C is huisnummer enz. Daaronder kun je alles dan georganiseerd in vullen. Als je klaar bent het bestand opslaan en via een nieuw Word bestand kan je de gegevens importeren naar labels. Hoe je dat het beste doet kan je eenvoudig googlen, het ligt nl. aan welke Word versie en wat voor een labels je wilt gebruiken hoe dat moet.
 
Idd via word en excel eenvoudig samenvoegen.

je moet weten welk type etiket je hebt.

Ik wil het wel voor je doen moet je me alles effe mailen dan stuur ik kant en klaar bestand naar je toe dan is het alleen kwestie van vellen in de printer en op print klikken.

ik hoor het wel.

gr MArisca

juli mamma die zich stierlijk verveelt.
 
haha juli mama die zich stierlijk verveeld :)

hoe gaat het met je, ben je al bijna uitgeteld dan?
ik zou ook graag gebruik willen maken van je diensten :) Maar je kunt geen mensen die ingelogd zijn een mailtje of prive bericht sturen of wel? ik hoop dan ook dat je dit forum onderwerp nog opent!
 
Ik heb ze anderhalve maand geleden geschreven, hahaha. Ruim op tijd dus. Bij 2 van de 3 kinderen heb ik de adressen op de enveloppen gedrukt, maar nu geen tijd voor en zin in.
 
Hier de verveelde juli mamma,

Nog steeds verveeld wel gister goed nieuws bij VK gekregen heb al 2 cm ontsluiting ze heeft me gestript maar verder nog erg rustig helaas.

Zal mijn mail adres effe plaatsen das makkelijker

marisje_noorlander@hotmail.com

ga er vanuit dat niemand er misbruik van maakt.

 
Terug
Bovenaan