Advies: 36 dagen echo gehad geen regelmatige hartslag

<p>Ik heb zojuist een echo gehad met 36 dagen na de inseminatie datum. Ik heb een positieve zwangerschapstest. Nu zegt de gynaecoloog dat de hartslag niet regelmatig is een de vruchtzakje te groot. Dat dit waarschijnlijk missed abortion is. Wie weet hoe ik dit nu moet interpreteren? Is dit niet erg vroeg voor een echo?</p>

Hey meis, ehm ik heb dit ook gehad! Ik dacht 36 weken te zijn, maar was dus gewoon 35 weken. Hartslag was ook onregelmatig en hadden gezegd dat ik rekening moest houden met een miskraam. Ben gisteren bevallen van een supergezond meisje! Hou je rustig, het hoeft niet meteen slecht te zijn! Dat zijn echt de nadelen van die vroege echos... pak je rust en laat dat kleintje nog even rustig groeien! Kus 

Ik had met 6 weken de eerste echo en daar kreeg ik ook te horen dat het hartje te traag klopte en ik rekening moest houden met een slechte afloop. Nu 24 weken en 4 dagen zwanger. Vooralsnog lijkt ze het helemaal goed te doen en met 9 weken was de hartslag gewoon zoals het hoorde te zijn. 

Terug
Bovenaan