Advies baby 8 maand drinken

<p>Hier weer een lekkere camping topic onze dochter doet het eigenlijk fantastisch maar...</p><p>Haar 3 flessen van 180+6 Is drama.</p><p>We zijn overgaan een 3 weken terug naar 3 omdat mw ernaast al Lekker eet en prop vol zat en 4 niet redde meer. Eten kwam omhoog.</p><p>Nou was het laatste keer op het cb dat er minimaal 500 in moest, echter redden we de krap aan 400 nu op de camping omdat ze 60 soms 80 laat staan. Tussendoor proberen we wat thee of water.</p><p>Schema ziet als volgt.</p><p>Tussen 7 en 8 180+6 en een halve tot hele boterham drinkt dus 120/140 Op.</p><p>10:00 fruit: of een zakje of een hele banaan of fruit wat we hebben gekocht met wat thee of water. Ze drinkt dab rond de 30cc( blijft oefenen.</p><p>12:00 fles 180+6 wederom laat ze staan + een boterham</p><p>15:00 thee/water 30cc en 3 flipjes</p><p>16:30 fles</p><p>18:00 warm eten+ kwark</p><p>19:00 welterusten.</p><p>Nou hebben we gisteren een grotere speen gekocht de 4 in plaats van de 3. Alleen trekt ze deze vacuüm, toch de 3 houden?</p><p>Advies gevraagd, weet iemand het minimum wat erin moet?</p>

Mijn zoon is ook 8 maanden en eet ook veel. Het cb heeft genoemd dat hij 300 tot 500 ml zuivel nodig heeft, dat mag ook yoghurt zijn... dus blijkbaar hanteren ze een andere minimale hoeveelheid ;-) 
S ochtends krijgt hij nog bv, Smiddags tussen 12 en 1 en savonds rond half 7 (na zn warme eten, dat krijgt hij rond 17.00) een fles van 180cc en 6 schepjes. Die drinkt hij nooit helemaal leeg, ene keer laat hij 50 staan, andere keer zelfs 90 of 100. Moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo druk om maak, ik denk dat hij alles bij elkaar genoeg binnen krijgt... 
Hoop dat je hier iets aan hebt! Veel plezier op de camping!

Mijn zoon is ook 8 maanden en eet ook veel. Het cb heeft genoemd dat hij 300 tot 500 ml zuivel nodig heeft, dat mag ook yoghurt zijn... dus blijkbaar hanteren ze een andere minimale hoeveelheid ;-) 
S ochtends krijgt hij nog bv, Smiddags tussen 12 en 1 en savonds rond half 7 (na zn warme eten, dat krijgt hij rond 17.00) een fles van 180cc en 6 schepjes. Die drinkt hij nooit helemaal leeg, ene keer laat hij 50 staan, andere keer zelfs 90 of 100. Moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo druk om maak, ik denk dat hij alles bij elkaar genoeg binnen krijgt... 
Hoop dat je hier iets aan hebt! Veel plezier op de camping!

Dat ik naar cb ben geweest is ookal weer even terug. Ze is vrolijk klaagt niet en heb niet de indruk dat ze dorst lijd, vooral omdat we gewoon drinken blijven aanbieden. Zat meer met hoeveelheid vocht minimaal maat 300 tot 500 prima, gaan we gewoon verder tot de orde van de dag! Dank je wel

Wij geven na het slapen de fles dan gaat ie wel op.
bij het brood rond 12e gewoon water en dan na het slapen rond 14e de tweede fles

Terug
Bovenaan