Advies babyfoon

<p>Wij zijn op zoek naar een goede babyfoon. Alleen ik kom er niet meer uit. Mijn voorkeur ging uit naar de luvion essential of de luvion essential plus. Maar de reviews hierover zijn heel wisselend en laten me erg twijfel.... wel willen we graag een babyfoon met camera, terugspreek functie en het liefst liedjes erop. Had ook de camera's met Wi-Fi gezien, maar ook hier weer gekke verhalen over gelezen over het inbreken op de babyfoon en dat dan alles gezien kan worden door andere. </p><p>Wie kan ons advies geven over een goede babyfoon met goed bereik:) (eventueel ook buiten ivm heel af en toen een logerend hondje, al ben ik bang dat dat lastig wordt?!)</p><p>Dank jullie wel alvast!</p>

Wij hebben de Alecto DVM 25. Geen WiFi, wel muziekjes en terugspreek functie. Tevreden ermee, de accu is wel snel leeg maar ik heb begrepen van vrienden dat dit eigenlijk bij alle babyfoons met beeld wel het geval is. 

Dank jullie wel! Heb inderdaad even zitten googlen opp alecto, en deze lijken toch wel wat beter uit de reviews te komen. :)

Terug
Bovenaan