advies bij ciclus

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ben in november gestopt, december had ik 25 dagen januari 23 dagen en net naar de wc geweest,helaas het is gekomen, maar schrik maar 21 dagen.
is dit normaal, heb het idee van niet namelijk.
wat zouden jullie doen????
ovulatietesten halen???? of nog even wachten.
van hoeveel dagen zal ik de komende maand uitgaan ivm de vb-dagen.
baal er best van.
hoop dat jullie mij kunnen helpen.
thanks
groejtes daan

hoi hoi

ik zou uitgaan van de korste en van de langste cyclus...
je hebt dan een langere vruchtbare periode, maar je wilt toch geen kans laten liggen...
en het klussen is niet erg toch... ;)

groetjes Carina

hoi daan,wat er hier boven mij gezegd wordt klopt niet helemaal want;
je moet ALTIJD uit gaan van je laatste cyclus,lang of kort dat maakt niet uit,als je maar uit gaat van de laatste!
het is alleen wel vervelend dat je iedere maand eerder ongi wordt,dit zou ik als ik jou was wel in de gaten houden want dan kan het zijn dat je misschien geen eiersprong heb,of dat er wat anders aan de hand is,wil je verder echt niet bang maken,sorry
ps;gebruik je ovulatie testen?

groetjes

hoi corine, bedankt voor je antwoord.
ik dacht dus dat ik ongi werd, maar er is nog niets gekomen, eigenlijk wel blij mee want dat geeft een beter gevoel over mn cyclus.
vandaag is de 22ste dag.
ik twijfel over de ovulatietesten, nu al na de 3e poging???
gaan over 2weken op vakantie dus  wie weet, een wintersportbaby.
gebruik jij wel al ovulatietesten en hoe lang ben je bezig?
groetjes daan

hoi ik ben ook sinds vnovember bezig(maar dan voor de tweede)
hoe oud ben jij?als ik vragen mag?
en ik gebruik geen ovulatie testen,maar ik heb ook een vaste cyclus van 28 dagen en ga daar dan van uit dat ik de 14e dag mijn ovulatie heb.(ps;dit hoeft niet altijd zo te zijn)
verder heb ik wel een tijdje getemp.maar werd daar ook een beetje gek van,het schommelde zo erg iedere dag.

en wanneer verwacht je dan je ongi?
maar je heb dus wel wat bloed verloren al?

omdat ik begreep van je eerste berichtje dat het was gekomen toen je naar de wc ging.

hoi corina,
ja ik had bij t afvegen bij t toiletbezoek dus wat roze afscheiding en beetje bruin dus dacht zie komt het al.
maar daarna helemaal niets meer. ik verwacht pas dinsdag mn nod maar het gekke is dat ik helemaal geen voortekenen heb, eigenlijk heb ik altijd 4 dagen daarvoor al last van donker bruine afscheiding. nu dus niets.
afwachten dus maar.
ik ben ook gestopt in november, ben bijna 30. we zullen zien.
hoe oud is je 1e kindje? groejtes daan

Terug
Bovenaan