ADVIES buggys

Hallo meiden

Ik wil graag wat weten over de buggys. Ik heb een buggydrager op mijn fiets maar ik vind het onhandig . De buggy bengelt maar wat. Nou vraag ik me eigen af of er buggys zijn die in  een fietstas passen. Zoals de Quinny Zapp als ik het goed heb geschreven.

Ik hoor graag van jullie .

groetjes lisette

Ha lisette!

Ik ben helemaal weg van mijn twee ZAPPjes! Maar goed, verkoopadvies was je niet naar op zoek hé??? HIHIHI!
Ik neem hem zelf wel eens mee in de bakfiets als we een stukkie gaan fietsen, maar dan blijkt ie stiekum meer ruimte in te nemen als ik dacht eigenlijk...
Vanavond komt mijn schoonzus mee eten, die heeft fietstassen, zal het wel eens voor je uitproberen, hahahah! je hoort wel weer van me!

Liefs, marieke

Hey Marieke heb je het nog geprobeerd ? ik wil gewoon een makkelijke buggy die ik makkelijk mee kan nemen in een fietstas of een gewone tas .Ik hoor graag jullie ervaringen.

groetjes lisette

Ha Lisette!

Ben ik weer! De ZAPP past in de fietstas, maar dan bungelt ie nog wel iets hoor. Maar ze had ook een spin in de tas zitten en als we de spin er om heeh deden zat ie eigenlijk goed vast. Ik zou er dus wel een spin bij gaan gebruiken...
Misschien op marktplaats kijken voor een buggydrager die speciaal voor de ZAPP zijn?   Ze zijn er wel, maar even geen idee wat die kosten en of die wel werken eigenlijk, hahahha!

Liefs, marieke

Terug
Bovenaan