Advies? Emiotioneel

<p>Dag dames,</p><p>Ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben, want ik kan het niet meer plaatsen.</p><p>ik ben bijna 38 weken, alles verloopt goed ( gelukkig ). Indalingsweeen gehad maar dat terzijde...ik word echt gek van mezelf. </p><p>Sinds paar dagen jank ik echt om alles, het liefst wil ik mijn man 24/7 bij me hebben..en als ik m dan een x omhels dan begin ik weer te huilen. Als het aan mij ligt loop ik elke dag rond met zijn kleren omdat ik m mis. Ik snap echt niet wat er aan de hand is. Vind het ook niet leuk voor hem. Heb continu t gevoel dat hij het te druk/zwaar heeft en ik maar niks voor hem kan betekenen. Als ik m dan een x moe zie begin ik weer te janken. Hebben jullie tips? Want ik word hier zo moe van.</p><p>Alvast bedankt! </p>

Weetje, ik was vroeger super zenuwachtig voor spreekbeurten. Van het idee alleen al dat ik zenuwachtig zou worden, werd ik super zenuwachtig. Iemand zei toen tegen me: "Probeer te accepteren dat je je zo voelt en besef dat je je zo mag voelen van jezelf. Haal je schouders op. Dat haalt de grootste druk eraf."
Misschien is dit ook wel hetzelfde met je emotie? Je zit natuurlijk in een emotionele rollercoaster, dat is super begrijpelijk. Misschien helpt het als je het accepteert dat je je zo voelt, dat je veel huilt en dat het niet erg is? 
Veel succes, you can do it!

Heel herkenbaar! Had precies hetzelfde de laatste weken van mijn zwangerschap. Laat het er lekker zijn, huil goed uit en geef elkaar wat vaker een knuffel! Na de bevalling werd het bij mij nog even een graadje erger. Ben 2 weken geleden bevallen en heb het soms nog. Acceptatie is het toverwoord! Succes met de laatste loodjes!?

Terug
Bovenaan