<p>Lieve dames, </p><p> </p><p>Ik heb in juli mijn implanon eruit laten halen. Sindsdien een wat onregelmatige cyclus, verschild tussen de 30 en 45 dagen.. vrijdag 1 November mn laatste periode gehad, deze duurde 6 dagen en was ontzettend heftig met stolsels en ik voelde mij er enorm beroerd van wat tot nu toe nog niet het geval was geweest. Nu heb ik mijn menstruatie nog niet gehad sinds 1 november maar ik heb wel gekke klachtjes, soms een rommelbuik, 3 dagen geleden echt enorme kramp, zoveel dat ik niet meer recht kon staan. Dit hield een uur of 2 aan. Al sinds een aantal dagen op en af maagzuur. Enorm gevoelige borsten, en dan bedoel ik echt enorm, als mn shirt eroverheen gaat doet dat gewoon pijn, ook de hevigheid hiervan komt en gaat over de dag verspreid. Ik irriteer me aan geurtjes terwijl ik normaal echt niet zo goed ruik. Vanochtend een test gedaan van clearblue die was negatief en omdat mn cyclus onregelmatig is geen idee wanneer en of ik geovuleerd heb. Nou denk misschien ben ik wel schijnzwanger joh, of zou ik toch zwanger kunnen zijn maar is het dan niet gek dat de test negatief is en ik wel zoveel klachtjes heb? Oh met vrijen eergister deed het ook echt pijn, dit heb ik normaal nooit, en nu voelde het alsof mn baarmoeder platgedrukt werd.. heeft er iemand enig idee wat er met mijn lichaam aan de hand is of heeft iemand weleens het zelfde meegemaakt? </p><p> </p><p>Alvast bedankt ladies! </p>