Advies/ervaring badcape

<p style="text-align: left;">Met de koude maanden dier eraan komen wil ik gebruik gaan maken van een badcape. Echter zijn er zoveel verschillende soorten.</p><p>Welke adviseren jullie?</p>

Ik heb een grote van de Hema. Het is een normale handdoek, maar dan in cape vorm. Ik merk dat de meeste badcape best klein zijn. Ik gebruik trouwens ook vaak een grote hydrofiel om hem in te wikkelen na het badderen, werkt ook prima. 

Ik heb verschillende soorten maar vind de zachte van moeders van moeders heel fijn. Tip kijk eens op marktplaats, staan ook heel veel nieuwe op. 

Ik vind de hydrofiele van bambino (kruidvat) fijn. En ze zijn meerlaags, dus ook lekker warm en nemen goed vocht op. Ik vind dat fijner dan badstof capes

De super zachte badcape van moeders voor moeders heel lang en vaak gebruikt. Echt een aanrader, blijft ook lekker zacht 

Wij hebben eentje van Jollein. Ik vind hem niet super mooi ofzo, maar heb hem gekocht omdat ik gehoord had dat een grote badcape van hydrofiel stof fijn was. Dit was de enige die ik daarvan kon vinden. Ik vind hem heel fijn! Hij is vrij dik, van hydrofielstof dus, en groot (120x120) zodat we hem als hij iets groter is ook nog kunnen gebruiken. Mijn zoontje blijft er lekker warm in na het douchen (als ik me eerst nog af moet drogen).

Ik heb er een van rituals gekregen, met badstof buiten en hydrofiel binnen. Wil geen andere meer. Heb nog wel een warme zachte wikkeldoek voor bezoekjes aan t cb..

Voor het douchen gebruik ik een badstof badcape van de action met een hydrofiele luier om af te drogen. Voor de leuk heb ik zelf nog een mooie omslag doek gemaakt van wafelstof aan de buitenkant en tricot aan de binnenkant.

Terug
Bovenaan