Advies / ervaring flessenwarmer

<p>Ik ben opzoek naar een flessenwarmer die ook een 12 volt ( autolader aansluiting )</p><p>ik heb zelf flesjes van Advent die moeten er dus wel in passen alleen hoor ik over de flessenwarmer van Advent geen goede verhalen. </p><p>wat zijn jullie ervaring / welke raden jullie aan?</p><p> </p><p> </p>
 
Geen, grootste miskoop ever. Ik mengde gewoon warm water op temparatuur of gekookt met koud water uit een fles. Als ik op pas moest nam ik een goede termoskan mee. 
 
Geen een idd! Die van Avent beweerd er 2 min over te doen nou na 10 min had ik nog een huilende baby dus idd de termoskan. Heb er een van blokker gekregen bij de ouders van nu babydoos die is super handig.
 
Ik ben vergeten erbij te zetten dat ik borstvoeding geef en dan afgekolfde melk in flesjes heb waar dus geen water bijgevoegd word. 
 
Zonde van het geld. Echt een miskoop. Duurt super lang voordat ie warm is. Heb je een magnetron? 
 
ik heb zeker een magnetron maar het is vooral voor als we op pad zijn. en borstvoeding mag niet opgewarmt worden in de magnetron had ik begrepen.
 
Wij hebben die van Avent, maar ik zou 'm niet opnieuw kopen. De eerste weken is het wel handig, want dan doet ie er nog niet zo lang over. 
Vrienden van ons hadden die van difrax en waren daar heel tevreden over. 
 
Terug
Bovenaan