Advies/ervaring nodig

A

Anoniem

Guest
<p>Hii, </p><p>Sinds begin februari gestopt met de pil en hierna een regelmatige cyclus gehad, 38 dagen & 36 dagen, nu was het echter bijna een hele week eerder dan verwacht en veel minder dan normaal, voornamelijk bij het vegen. <br />Al een aantal x getest en het eindigt steeds negatief.. toch is er iets in mij dat zegt dat het wel zo is, iemand hier ervaring mee ? <br /><br /></p><p>Xx</p>

Het kan best zijn dat je cyclus nog schommelt hoor. Ik dacht zelf ook dat ik waarschijnlijk een lange cyclus had toen ik 2 keer achter elkaar op 40 dagen uit kwam. Echter een maand later ineens al na 29 dagen weer, en ik voel altijd mijn eisprong, dat klopte precies met mijn menstruatie. Niks aan de hand dus, gewoon nog niet op de rit na de pil.

Na het stoppen met de pil kan het nog wel een jaar duren voordat je cyclus weer normaal is. Ik zou juist blij zijn met een wat kortere cyclus maar je kan altijd even contact opnemen met de huisarts voor een eventueel bloedonderzoek 

Bedankt voor het advies! Maar het verklaard nogsteeds niet waarom mijn 'ongesteldheid' eigenlijk bijna niets was.. 
Heb iets meer dan 4 jaar en spiraal gehad die toen eruit gehaald omdat hij gezakt was en eigenlijk maar 4 maandjes aan de pil gezeten vond het allemaal bij elkaar opgeteld een beetje raar.. wacht de volgende cyclus even af weet ik waar ik aan toe ben.

Terug
Bovenaan