advies gevraagd mbt autostoel

hi,

Even een vraag. Patrick, net 4 jaar geworden, is groot, heel groot voor zijn leeftijd. Nu zit hij in de auto in zo'n 'verhoger met rugleuning van maxicosi'. Maar volgens mij is alleen een verhoger voldoende of niet?
Wat zouden jullie doen? Hem lekker in deze stoel laten zitten (en voor ilona een nieuwe stoel kopen als het zover is) of voor patrick zo'n verhogertje halen?

Wanneer wil je Ilona dan in die grote stoel hebben?
Hoeft voorlopig toch nog niet?
Kan Patrick toch nog de verhoger met leuning gebruiken nu ?
Mijn zoon is net 7, en nog net geen 1.35 cm..dus ik laat hem er gewoon ook nog op hoor..met leuning.
Volgens mij zit dat ook lekkerder!
Iedereen moet doen wat hem/haar het beste lijkt hoor.., maar vind dat sommige als zo snel door schuiven met de stoelen..terwijl het makkelijk kan nog.
Gr Rina

Mijn oudste is naar alleen een verhoger gegaan toen hij zes was. En nu is hij 8 dus nu heeft hij helemaal niks, hij zit al ruim boven de 135 cm. Ik zou toch gewoon nog een goedkoop stoeltje erbij nemen.

Hoi Hoi

Ik zou hem inderdaad ook in de stoel laten. Mijn zoon van 6 zit ook nog in zijn Romer stoel...
Feline zit inmiddels ook in de " grote " stoel. Van Maxi Cosi, en ze zit er heeel goed in.

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan