Advies gevraagd! Namen!

<p>Hallo hallo,</p><p>Mijn vriend en ik verwachten in december ons eerste kindje! We zijn op zoek naar een meisjesnaam, maar komen er steeds net niet uit! </p><p>We zoeken naar een naam als:</p><p>Suze, Nine, Nore, etc. (Hoeft niet per sé op een ‘e’ te eindigen hoor!)</p><p>Heeft er iemand leuke ideetjes?</p><p>Alvast bedankt!</p>

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Wij hadden op ons meisjeslijstje oa Nina, Febe, Feline, Philo.. en verder nog wel wat namen maar die zijn niet zo in de ‘stijl’ van wat jij hier boven zegt ?

Hoihoi, wij hebben ons meisje Noé genoemd, net wat anders en kennen niemand met dezelfde naam, wat wij leuk vinden:)
Nore en Nova vind ik ook mooi!

gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij verwachten in september ook een meisje, naam staat al een tijdje vast.
Nore vind ik heel leuk van de namen die je noemde.
Suze, Lize, Rosie, Lott, Nena, Lorén, Emme, Mare zijn een paar suggesties ? 
succes!

Kijk eens op zeevannamen.nl, daar kun je suggesties vinden bij de naam die je leuk vindt. Bij Suze staan bijvoorbeeld Evi, Liv, Pien (en een heleboel andere namen). Succes!

Suze en Nine stonden beide op onze shortlist voor een meisje. Bij ons stond Nine bovenaan. Wij krijgen alleen een jongen. Verder stonden Lise en Eline nog op onze shortlist. Klinkt alsof je ongeveer dezelfde smaak hebt. Ik vond zelf Lore ook heel mooi, maar dat vond mijn man iets minder.

Suze, Nore en Nine vind ik ook superleuk! Vriend helaas niet. We gaan nu voor Lot waarschijnlijk 
Verder waren dit opties: June, Lune, Mirre, Nele, Lise

Terug
Bovenaan