Advies gevraagd.. nieuwe baan of nog even afwachten??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit met iets waar vast meer van jullie mee zullen zitten:  eind vorig jaar heb ik (na lang twijfelen) aangegeven bij mijn werk dat ik op zoek ga naar een andere baan. Redenen hiervoor waren met name dat ik een functie had die ik niet leuk vond en dat ik de hele tijd in m'n eentje op een kantoortje zat, wat behoorlijk ongezellig was.
Nu zijn wij 1 december met de pil gestopt en vanaf dat moment begon ik eigenlijk weer te twijfelen of het nog wel verstandig zou zijn om een nieuwe baan te zoeken. Ondertussen heb ik een ontzettend leuke nieuwe collega bij mij op kantoor gekregen waardoor het véél gezelliger is, zodat de redenen die ik destijds had eigenlijk weer een beetje vervagen.
En nu zit ik dus enorm in dubio... enerzijds denk ik: voor hetzelfde geld duurt het nog twee  jaar voor ik zwanger wordt en moet ik gewoon lekker bij een nieuwe baan beginnen en niet m'n leven laten leiden door een "misschien"...maar ja, anderzijds... stel dat ik binnen een paar maanden zwanger zou raken, dan zal een nieuwe werkgever niet blij met me zijn! Me misschien zelfs weer er uit gooien! En bij mijn huidige werk zit ik al 5 jaar, dus daar zullen ze alleen maar blij voor me zijn als ik zwanger zou raken. Twijfel twijfel twijfel...pff, lastig hoor!

Ben benieuwd of meer van jullie in deze situatie zitten / hebben gezeten?

Groetjes, 10e

he meisje lastig paket .
er is nu toch iets verandert aan waar je je aan stoorde en als het nu wel gezellig is en je weer gezellig werk zou ik er blijven hangen tot na de zwangerschap en dan een andere baan gaan zoeken ,

deze tip gaf mijn man mij zit in het zelfde paket ,
ben auto/vrachtauto /bus spuiter en dat is hellemaal niet vrouw vriendelijk .

groetjes iris

Terug
Bovenaan