<p>Ik heb even wat advies nodig. Wij proberen nu sinds januari dit jaar weer zwanger te worden, dit helaas nog zonder resultaat. Van onze dochter waren we redelijk snel zwanger (binnen 10 maanden, en tijdens dit proces 2 miskramen gehad).</p><p>Deze maand dacht ik eens ovulatietesten te gaan gebruiken. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar de laatste 3 maanden tussen de 40 en 44 dagen dus redelijk regelmatig! Ik ben al op dag 18 begonnen met de ovulatietesten en zag de 2e of 3e dag al best wel een duidelijke 2e streep. Nog net niet positief maar er tegen aan zeg maar. Daarna is het alleen maar afgenomen en de laatste dagen is er amper nog een streep te zijn (ik zit nu op dag 28, zou rond deze dagen eigenlijk wel een eisprong verwachten).</p><p>O ja, ik heb ook pscos maar heb begrepen dat als je niet altijd een zelfde dikte lijn hebt dat ovulatietesten gewoon zouden moeten werken !?! </p><p>Nu dus mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft. Kan de piek nog komen of zal ik hem toch deze maand vroeg gehad hebben?</p><p> </p>