Advies gevraagd voeding & slapen

<p>hoi lieve dames,</p><p>mijn dochter wordt deze week 10 weken, sinds vorige week drinkt ze heel anders dan normaal.<br />Vooral 's nachts en 's avonds is het drama, heel druk doen met der koppie en huilen tijdens het flesje waardoor ze maar 50cc tot 75cc soms drinkt terwijl een volgend flesje ze weer normaal drinkt (90 tot 120cc). Doet ze ook druk met der koppie, ze heeft een Dr. Browns fles met fase 2 speen erop.<br />Haar luiers zijn ook anders.. voorheen overdag 2/3 poep luiers en 's nachts 1/2, nu overdag 1 beste poepluier vol en dat is het.<br />Ze heeft geen witte blaartjes in der mondje.<br /><br /></p><p>Met slapen slaapt ze in der eigen bed met een puckababy piep aan, maar wurmt zich helemaal omhoog tot het hoofdeinde en ligt ze overdwars in der bed.<br />Ze is toe aan de puckababy mini, maar maak me toch zorgen dat ze zich zo omhoog wurmt terwijl het bedje laag is opgemaakt.</p><p>Wie kan mij wat advies en tips geven?</p>

Mijn zoon heeft ook de puckababy mini, ik steek het uiteinde van de slaapzak tussen het matras bij de voeteneinde. Hij heeft nog steeds voldoende ruimte voor zijn beentjes en als hij begint te trappelen gaat ie niet omhoog ;)

Hoi,
Onze dochter is 9 weken en 4 dagen en heeft precies hetzelfde met de voeding. drinkt ineens de avonden een stuk minder maar haalt dit overdag in. Ik ben hierdoor volledig op verzoek gaan voeden en het cb gaf aan dat wij nou eenmaal ook de ene keer meer honger hebben dan de andere keer... qua poepluiers zou ik willen dat ze die elke dag had 1x in de 2 á 3 dagen is wel zo een beetje de max helaas. 

Goede tip hierboven over de puckapiep, ga ik eens proberen ;)
succes!!!

Hi Marissa,
Zou ze in een sprongetje kunnen zitten?
Ik herken het ingewikkelde gedrag enigszins wel; bij mn zoontje zit er dan vaak een boer klem (ook al vroeg tijdens de voeding helaas.. Soms tot 3x toe. Kan komen door een beetje lucht dat er nog zat van ervoor. En door het ongedurig drinken creëert hij eigenlijk weer nieuwe boertjes heb ik het idee..) bij mij doet hij het vooralsnog heel goed op de dr browns: drinkt rustig dus geen krampjes gehad tot nu toe (bijna 8 wkn). Wel nog speen 1 maar hij is dan ook jonger.
Ook merkte ik dat het hielp door heel rustig en zachtjes tegen hem te gaan praten tijdens de fles. Dit leidt hem af en hij wordt er rustiger door. Hang soms hele verhalen tegen hem op haha maar goed.. moet toch wat te vertellen hebben na 20 min;)
Succes!!

Terug
Bovenaan