<p>Goedemorgen dames,</p><p>Ik zit met een vraag. Graag zou ik willen weten wat jullie zouden doen in mijn situatie. </p><p>Ik ben op dit moment 31 weken zwanger. Tot nu toe vind ik de zwangerschap zwaar doordat ik van begin af aan slaapproblemen ervaar. Heb een tijdje 50% gewerkt hierdoor. Daarna weer opgebouwd naar 75% procent en dat doe ik nu nog steeds. Dit alles zonder problemen met de werkgever en betrokkenheid van een arbo arts. Ondertussen heb ik ruim een week of 10 erge last van rugpijn in de bovenrug. Ik merk dat wanneer ik moet werken ik de nacht daarvoor slecht slaap en dus ook meer last heb van mijn rug. Daarnaast moet ik elke dag 45 min heen en terug rijden wat voor mijn rug erg belastend is. Ipv pijn vanaf een uurr of 14:00 begint dit dan om 09:00 en is het dus tijdens en na het werk heel zwaar. </p><p>Nu zit ik dus te denken om te overleggen om twee dagen vanuit huis te werken en de andere twee wel naar werk te gaan. Of kan ik er beter voor kiezen me ziek te melden. Ik weet niet zo goed wat te doen. Ik wil loyaal zijn aan mijn werk en mijn werk goed doen. Ook omdat ze vanaf begin af aan zo begripvol zijn wat ik erg waardeer. </p><p>Wat zouden jullie doen? </p>